Wat is verstandig? keuze auto 205diesel/340LPG
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
check de zoekfunctie, dan vind je o.a. dit topic: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=233366 coupe;56914 schreef : ... is het raadzaam om een 343 om te bouwen naar gas, kan het blok het hebben ? of moeten er andere kleppen in mischien ?
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;56919 schreef : Zelfs met een benzine (met een normaal verbruik) auto ben je goedkoper uit dan de trein incl korting. Echt schandalig.
Wacht maar tot een litertje benzine 2 euro kost. :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat ik maar een LPG inbouwbedrijf ga beginnen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gelukkig ben ik nog voordeliger met benzine met ehm... pakweg 500km per jaar:D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nou ja, tegengaan, zolang er geld te verdienen valt hebben ze die mening:no_comment:
Voor de consument zal er in ieder geval niks goedkoper worden.
Misschien is het wel zo dat er straks een run op gas komt en wordt d?t heel duur.
- V300 register
- Verbannen
-
Waarschijnlijk wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden om zo te voorkomen dat iedereen diesel gaat rijden.
en tsja, daarstraks reed ik nog achter een oude diesel-Polo.......aan die zwarte pluim was te zien dat die dus NIET goed voor het milieu is

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;57125 schreef : Tegenwoordig zijn de dieselauto zuiniger EN beter voor het milieu, dus ik snap niet waarom diesel zo duur wordt gemaakt door de overheid.......
Waarschijnlijk wordt de prijs kunstmatig hoog gehouden om zo te voorkomen dat iedereen diesel gaat rijden.
en tsja, daarstraks reed ik nog achter een oude diesel-Polo.......aan die zwarte pluim was te zien dat die dus NIET goed voor het milieu is
Precies! En welke auto's hebben nog meer zo'n roetpluim? Bijna elke oude(re) turbodiesel. De overheid beschouwt dat als vervuilend.
- V300 register
- Verbannen
-