Anti-CUP discussie/360 te koop
- V300 register
- Verbannen
-
speedfreakfloris;53424 schreef : Het klopt dat ik op zoek ben naar een 360 voor in de cup.
Dit zou ook geen goeie zijn voor de cup volgens mij. Veel te duur. Je kunt veel beter op het volvo360cup forum vragen of ze nog wat race geprepareerde 360's weten te staan. Meestal wel:) Het lijkt niet echt op een aflopende zaak daar:D Ik had mijn 360 GLT uit '87 trouwens ook gekocht om om te bouwen, maar toen ik er een week in had gereden heb ik er vanaf gezien haha! Veel te zonde:)dan moet mijn mooie leer eruit:f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
speedfreakfloris;53465 schreef : Ik heb contact gehad met een aantal 360 cup-racers en die vertelde mij dat een 3-deurs stijver is, bovendien schijnt hij iets lichter te zijn.
Misschien dat dit iets voor je is?
link.marktplaats.nl/165579611
- V300 register
- Verbannen
-
Nu heb ik alleen een vraag aan jullie, kunnen jullie aan de foto's van de motor zien of het een B200E motor is? Deze schijnt namelijk het beste te zijn voor de cup, omdat hij meer koppel heeft dan de andere injectiemotoren uit 360's.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hij heeft zo te zien wel Puls-Air en EGR dus het zou dan een "schone" B200AE kunnen zijn...
De motoren van 1985 zijn volgens mij het snelste. Geen Puls-Air en EGR aansluitingen en geen kat.
S6 =?schoon? zonder katalysator (1986)
K6 = met ongeregelde of geregelde katalysator (1986)
K9 = met geregelde katalysator (1989)
U9 = auto voldoet aan de toen als streng beoordeelde Amerikaanse eisen en viel daarom onder een stimuleringsregeling ter bevordering van schonere auto?s (1989)
E2 = auto voldoet aan de EEG richtlijn 91/441, gelijkwaardig geacht aan de Amerikaanse US ?87 wetgeving; er is een snelwegtraject (met 120 km/h) aan de Europese rijcyclus toegevoegd.
- V300 register
- Verbannen
-
Staat bij ons in de buurt. Ding heeft recentelijk nog onderhoudt gehad.
Volgens mij is het een B200EA-motor.
- V300 register
- Verbannen
-
(heeft een lambdasonde, met terugregeling naar inspuiting)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-