Amsterdam weert oude auto's uit binnenstad
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De meeste milieumaatregelen zijn inderdaad bedoeld om de kas te vullen, en daar zal de kilometerheffing ook wel op uitdraaien...
- V300 register
- Verbannen
-
Anders oldtimers worden gezien als goedkope wagens voor dagelijks vervoer en die mogen er dus niet in...
Amahoela. Wat een gezever, met andere woorden alleen rijke mensen met een oldtimer mogen er nog in? Bedoel zo,n snoek vervuild meer dan een oude 340 kan ik je wel vertellen. Daar zit 10 15 jaar tussen namelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen... Die brommers was in het nieuws die geven twee keer zo veel fijn stof als vrachtwagens. Die ook maar weren dan?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;48632 schreef : Brommers vind ik maar niks (al ruiken ze wel lekker:)).
M??n je dat nou? Ik vervloek ze altijd als ze mij passeren als ik milieuvriendelijk op de fiets zit

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dutchie;48715 schreef : M??n je dat nou? Ik vervloek ze altijd als ze mij passeren als ik milieuvriendelijk op de fiets zit
Stinkdingen...
Ja, alleen de benzinebrommers. Die andere rotzooi stinkt inderdaad.
Overigens hou ik van benzine. Eerder ging ik altijd, als mijn vader moest tanken, altijd naast het tankvulpistool staan om de benzinelucht te ruiken:crazy1:

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;48736 schreef : Maar geef toe, wat je soms uit de uitlaat van vrachtwagens ziet komen is ook niet normaal vergeleken bij een personenauto.
Nee, maar een vrachtwagen is ook een stukkie zwaarder dan een personenauto :crazy1:En heb je wel es een dikke SUV ofzo op zien trekken? Die kunnen d'r ook wat van!