Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2012 16:21 #915184 door Erick Janssen (GAST)

v0lv0freak;205164 schreef : Achja die hele lijst zijn partijen waar je met gezond verstond nooit op kunt stemmen :)

zijn ze eigenlijk nog de VVD vergeten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-09-2012 16:24 #915187 door Mark Smeets
Stem jij dan SGP? :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-09-2012 16:47 #915188 door V300 register
De PVV heeft ons de vorige keer gered van de kilometerheffing, ?n heeft gezorgd dat er ook na 1986 weer oldtimers bijkomen. Nu hoop ik dat Wilders nooit minister president wordt, maar het is goed dat hij er bij zit. Van mij mag Wilders dus nog een rondje blijven :D

Overigens, zou het best kunnen dat dit zo'n komkommerpunt is. De import van oldtimers daalt nu drastisch, en veel belasting is er niet meer te halen wanneer iedereen straks zijn oldtimers schorst of van de hand doet i.v.m. de kosten... Typisch een oplossing waar het probleem nog voor gevonden moet worden als je het mij vraagt, en wellicht vergeten wanneer de zetels zijn verdeeld :hmmz:
Aan de andere kant wil men misschien dat liefhebbers massaal commentaar gaan leveren dat enkel de dagelijkse import diesels het probleem zijn (zoals we nu massaal doen), zodat ze de kilometerheffing er alsnog door kunnen drukken... Mij geen probleem, want ik protesteer wel door de km-teller terug te draaien of een gps-kastje te storen :loser:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-09-2012 17:16 #915194 door V300 register
Hopelijk leidt de moeilijke formatie af van dit soort futiele partijpunten en richten ze zich volledig op het realiseren van belangrijkere zaken. Ik ga mijn partijkeuze i.i.g. niet volledig aanpassen aan dit standpunt, dat zou wel heel erg gratuit zijn. Ik heb een broertje dood aan "niet in mijn achtertuin"-stemmers. Ik snap sowieso niet hoe zoveel mensen zo enorm kunnen zweven tussen partijen / links-rechts / progressief-conservatief, ga eens nadenken over wat je belangrijk vindt qua idealen en laat je keuze daar iets meer van afhangen. Je gaat het nooit helemaal eens zijn met een partij.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2012 17:58 #915195 door Erick Janssen (GAST)

v0lv0freak;205170 schreef : Stem jij dan SGP? :humor:

als je twee letters wijzigt wel

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2012 11:21 #915229 door V300 register
Ik ben het vooral met Erik eens. Je mag van de overheid behoorlijk bestuur verwachten. De betrouwbaarheid is nu ver te zoeken, nu de wet in korte tijd al twee keer is aangepast en nu weer dreigt te worden aangepast. Idem in de discussie over de langstudeerboete. De beloftes die zijn gedaan, nadat de wet al door de eerste kamer is geloodst, getuigt van onbehoorlijk gedrag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2012 11:41 #915230 door V300 register
De vorige keer toen die wet dus w??r werd aangepast hoorde je er niemand over en was iedereen zo blij met die PVV'er, wat een meevaller, wat een goed bestuur. Om nu dit argument te gebruiken is ook een beetje flauw toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2012 11:45 #915232 door V300 register

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2012 11:47 #915234 door V300 register
Haha, ik dacht het al! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2012 11:57 #915240 door V300 register
Je hoort mij ook niet klagen. Ik zal eerlijk zeggen dat ik belastingvrij op lpg rij, omdat het zo goedkoop is. Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling is en dat het een keer zal ophouden. Maar tot die tijd draai ik m'n kilometers wel! Ik heb de blauwe nu bijna op een ton in 2,5 jaar :D

En ik bewaar nog steeds een goede 360 van n? 1987. Omdat die regeling toch geen stand zal houden.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC