Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;182694 schreef : Zo Kees-Jan, gewoon bij ons door de straat gereden!!
Ja dat klopt! als je althans woont op de plek waar de auto geparkeerd stond.
Mijn vriendin attendeerde me erop dat er "zo'n zelfde auto als ik heb" in Leerdam stond met een sticker op de ramen. Dus ik dacht aan een 340 die misschien te koop stond. Het waren helaas zonne schermpjes (zoek een belasting vrije 340 namelijk)
- V300 register
- Verbannen
-
- 300km Duitse snelweg: 150 km/u.
- 180km NLse snelweg: 120km/u
- 70km Utrechtse wegen: 0km/u-50km/u-0km/u-50km/u-etc.

Oja, all-season banden...
Ik werd zojuist al uitgedaagd bij een stoplicht door een ??n of andere Seat. Dat moet me niet te vaak gebeuren

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn 343 met 4 bak loopt nu ongeveer 1:12,4 .., niet slecht toch? Rij rustig en ongeveer 110 km/u op de snelweg, dan loopt ie qua geluid (en voor mijn gevoel) soepeler dan bij 100. EN: op euro 95 nog wel!
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mijn 360 scheelt het zo enorm veel als ik alleen maar snelweg rij. Dan zou ik de 1 op 12 kunnen halen (en misschien meer als ik 100 blijf rijden, maar dat is gekkenwerk

Nu lees ik weinig ervaringen terug van 360-rijders, willen jullie er niet aan herinnerd worden of valt het mee? Joost telt niet mee, zo'n record kan en wil ik niet breken

Oja, is een injectie (potentieel) zuiniger of juist niet?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;191627 schreef : Nu lees ik weinig ervaringen terug van 360-rijders, willen jullie er niet aan herinnerd worden of valt het mee?
Ik rij met B200K op gas minimaal 1 op 9. Meestal rond de 1 op 10, wel veel snelweg. Met m'n witte 360 injectie altijd tussen de 1 op 10 en 1 op 11. Ik heb de indruk dat het verbruik elkaar niet zo ontloopt, al is mijn ervaring tot nu toe dat de B200K (dus carb) het zuinigst is. B19A met renix is dat niet zo.

- Mark Smeets
- Moderator
-