Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;182085 schreef : Ik heb de vorige tank ook goed gescoord, 1/14,3 kwam ik uit.yeehaa!
Dat is geloof ik zelfs zuiniger dan de fabrieksopgave
Dit is dan met een 1.7 en bijna alleen maar snelweg met 100km/h en nauwelijks inhalen.
met een gemiddelde snelheid van 105km/h heb ik afgelopen zomervakantie 1:14,8 gehaald met m'n 2-liter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat is jou geheim? Iets toevoegen aan de benzine of zo?
Bij mij gaat er in elk geval gewoon euro 95 in van de goedkoopste Belgische pomp

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Verder... rustig gas geven, niet inhalen, gewoon op de middelste baan rijden met 105 km/h gemiddeld (het was rustig dus ik reed niemand in de weg, maar ondertussen haal je wel alle vrachtwagens in zonder te hoeven versnellen/terugzakken etc.), en dat dan maar 400km lang doen

ohja, en de techniek 100% in orde hebben natuurlijk

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Op 98 loopt 'ie beter en zuiniger

als ik goedkoop wil rijden, laat ik wel gas inbouwen

- V300 register
- Verbannen
-
Als er bij mij ook minimaal RON 96 had gestaan had ik er wel 98 in gegooid, maar goed is goed natuurlijk

- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;182082 schreef : Blijf tegenwoordig met lekker mee rijden op een hele nette 1:12,5 zitten, precies volgens fabrieksopgave voor de vario. Merk nu toch wel dat ik veel aan de auto gedaan heb.
Heb verleden week de BMW van stal gehaald omdat deze nu belastingvrij is maar kom niet verder dan 1:10, moet voor een eta automaat beter kunnen, ben helaas alleen meer laswerk tegen gekomen dan me lief is.
Gerrit, heb jij toevallig een 3 deurs met zonwering (mickey mousjes of iets) op de zij-ramen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;182676 schreef : Hoho, dat zijn wel even Woezel en Pip hoor, in mijn groene metallic 3-deurs.
dan heb ik je 340 op de parkeerplaats zien staan