Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Oja, ik rijd wel stiekem 90 km/uur op de snelweg..
- V300 register
- Verbannen
-
boomroosvis;133389 schreef : Oja, ik rijd wel stiekem 90 km/uur op de snelweg..
stiekum? :humor: andere weggebruikers denken dan 'goh, die ouwe gaat nog best snel!'
Op een lang stuk 90 rijden is geweldig voor een motor.Toch stevig draaien maar niet zwoegen... kan je nog langer van genieten, slijtage is gewoon minder heftig.
goeie afstelling en met gevoel rijden ... dan lukt het makkelijk :yesyes: 1:15 of zelfs 1:16
- J. Ruiter
- Verbannen
-
:pics:boomroosvis;133389 schreef : Maar dat met mijn VANnetje en 4 versnellingen...
- V300 register
- Verbannen
-
racousho;133402 schreef : stiekum? :humor: andere weggebruikers denken dan 'goh, die ouwe gaat nog best snel!'
Op een lang stuk 90 rijden is geweldig voor een motor.Toch stevig draaien maar niet zwoegen... kan je nog langer van genieten, slijtage is gewoon minder heftig.
goeie afstelling en met gevoel rijden ... dan lukt het makkelijk :yesyes: 1:15 of zelfs 1:16
Precies, dat doe ik nou ook altijd, lekker met 100 vrachtwagens inhalen. Dan denken ze weer "heb je weer zo'n opa:humor:"
Nog een vraag, dit voorjaar wil ik de varioriemen (laten) vervangen. Zou dit het verbruik veel zuiniger kunnen maken?
- V300 register
- Verbannen
-
Hij hapert nogal in de lage toeren, dus moet ik helaas goed doortrappen voor ik kan schakelen. Heb helaas geen toerenteller... Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als de motor een grote beurt krijgt...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik zal het dus nooit halen