Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;192489 schreef : Toch wel, deze is weer net wat anders. In de brochure staat ook dat dit een ''exclusieve striping'' is, en ik kan daar over meepraten omdat deze echt nergens te koop is of was. Er zijn geloof ik wel heel veel verschillende stripings geleverd, maar deze enkel op de millionaire.
Mocht iemand toch weten waar je zo'n sierstreep kunt kopen, ik hoor het graag.
Toch weer redelijk 'universeel' Bart, de 343 Lente Special en de Blue Special hebben precies zo'n zelfde streep (op de kofferbak), maar dan in een andere kleur.
Ik denk dat dit relatief eenvoudig na te maken is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;192496 schreef : Toch weer redelijk 'universeel' Bart, de 343 Lente Special en de Blue Special hebben precies zo'n zelfde streep (op de kofferbak), maar dan in een andere kleur.
Ik denk dat dit relatief eenvoudig na te maken is.
Dat is wel apart, want de Millionaire heeft geen streep op de kofferbak. Na te maken is het inderdaad gemakkelijk, maar ik denk niet dat dat gebeurd voor een niet-millionaire...
Zo populair is zo'n auto ook weer niet dat er replica's van worden gemaakt :+
Een zelfde streep met andere kleur heb ik zelf inderdaad ook wel eens gezien
- V300 register
- Verbannen
-
zelf heb ik nr. 94 van de 125 in mijn bezit gehad.
Deze 125 stuks waren alleen bedoeld voor de Nederlandse dealers. dwz dat er geen 'echte' millionaire versies zullen zijn die nieuw verkocht zijn buiten NL. De belgische GLE met open hoofdsteunen achter, was dus 'gewoon' een GLE met open hoofdsteunen achter.
De 340GLE is overigens een model wat buiten NL w?l verkocht werd in de normale productie. vooral in de UK kwamen deze veel voor.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;192505 schreef : dwz dat er geen 'echte' millionaire versies zullen zijn die nieuw verkocht zijn buiten NL.
Toch wel Wouter, echter dit was de 360GLT Millionaire. Geleverd in -ik dacht- Duitsland, Belgi? en Frankrijk. Oplage van 50 stuks. Ik meen dat Aymat er eentje heeft..?
- Mark Smeets
- Moderator
-
antiekeradio;192505 schreef : Deze 125 stuks waren alleen bedoeld voor de Nederlandse dealers. dwz dat er geen 'echte' millionaire versies zullen zijn die nieuw verkocht zijn buiten NL. De belgische GLE met open hoofdsteunen achter, was dus 'gewoon' een GLE met open hoofdsteunen achter.
Euh Wouter, waarom zat er dan wel zo'n officieel plaatje op het dashboardkastje met nummer zoveel van de 125???
v0lv0freak;146331 schreef : Dit was overigens miljonair nummer 35 van de 120.
@ Bart, als je op die pijltjes klikt in de quote dan zie je pas echt een roestbak
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;192532 schreef : @ Bart, als je op die pijltjes klikt in de quote dan zie je pas echt een roestbak
Die is inderdaad nog een stuk erger dan mijn 340.
- Mark Smeets
- Moderator
-
DutchVolvoPower;192407 schreef : wie heeft trouwens nog zoon een oldskool dakdrager liggen ?
Deze 340GLE net ook gespot! Stond bij het station van Sittard om 16:50 fout gepakeerd met alarmlichten aan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik reed achter een lichtblauwe 245 (import) met in het kenteken iets van LNZ in het midden.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-