Het grote "Gespot" topic
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Nee, helaas geen beeldmateriaal, ik maak geen foto's van opritten van woningen, laat staan dat ik ze publiceer... Iets met AVG etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Inmiddels door inruil weer een 340 Winner van '86 staan, dit keer een stofjas blauwe. Kijken wat ik daar nu weer mee ga doen....... maar goed wel eentje voor de kwart regeling. Alles nieuwer dan dat begin ik niet meer aan. Het heeft echt veel moeite gekost om die rode kwijt te raken.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Steven340;n418274 schreef : Geinig
Inmiddels door inruil weer een 340 Winner van '86 staan, dit keer een stofjas blauwe. Kijken wat ik daar nu weer mee ga doen....... maar goed wel eentje voor de kwart regeling. Alles nieuwer dan dat begin ik niet meer aan. Het heeft echt veel moeite gekost om die rode kwijt te raken.
Al die moeite om hem kwijt te raken, en dan vind ik hem weer voor je terug, en dan nog wel bijna op de plaats waar je 2 jaar geleden met Eric mijn vorige hebt opgehaald. de rode stond er zonet ook nog/weer.
Overigens snap ik dat kwarttarief voor 340s niet zo, 3 maanden niet mogen rijden voor paar tientjes besparing... Maar goed, dat is een afweging, mag iedereen zelf maken.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- V300 register
- Verbannen
NickN;n418289 schreef : Gespot in Breda een paar weken geleden, vermoedelijk van dezelfde eigenaar aangezien ze dicht bij elkaar stonden. 2x 340 en 1x 360!
Is al weer even geleden dat ik dit topic bekeken heb.
Grappig om te zien, volgens mij 1 van de eerste keren dat m'n auto's gespot zijn.
Ze zijn inderdaad alle 3 van mij. 1 staat momenteel geschorst binnen, de andere 2 rijden we dagelijks.