Het grote "Gespot" topic
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Reed jij in die 240 met fietsjes op het dak?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;192396 schreef : Meer dan een jaar later, en jawel hoor, weer gespot! Met jalouzie EN R-sport frontspoiler!!! :yummie: Zat net muziek in de bus te luisteren, dus kon nog snel een foto nemen!!
punkazz;192428 schreef : Is dit dan niet die 345 GLS die ik in Amstelveen heb gespot en waar jij later nog langs bent gegaan, Joost? Zelfde (schitterende!) kleurtje. Wellicht verkocht aan Sittard en opgeleukt met wat accessoires? Link naar mijn spot .
edit: nee dus, de NL sticker zit ergens anders (en wel/geen spatlappen, maar dat is ook een accessoire).
volvofiel;192439 schreef : Het valt me op dat het plaatwerk rond de nummerplaat "gewoon" blauw is terwijl dit zwart hoort te zijn.
Misschien is het een gevalletje badge-tuning?
HA! Ben ik even blij! Die auto is dus GEEN 2-liter! Is mijn wagentje toch nog uniek

alle belletjes gingen rinkelen toen ik deze advertentie activeerde
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4373
Mijn dag is weer goed. Ik houd het alleenrecht op een originele 345GLS met spatlappen, koplampwissers, louvres, GT-velgen etc.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;193362 schreef : HA! Ben ik even blij! Die auto is dus GEEN 2-liter! Is mijn wagentje toch nog uniek
alle belletjes gingen rinkelen toen ik deze advertentie activeerde
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4373
Mijn dag is weer goed. Ik houd het alleenrecht op een originele 345GLS met spatlappen, koplampwissers, louvres, GT-velgen etc.
Dan zijn onderstaande niet dezelfde! En dan is er dus wel nog ergens een 345GLS... Die van de advertentie is wel dezelfde als van de foto die ik postte. Ik gok dat hij in Sittard woont, want ik heb daar 2 jaar terug wel eens een 340 met louvre gespot, maar dacht dat die groen was..
Maar die GLS van het bovenste citaat heb ik toen ook uitgebreid kunnen bekijken, want reed er met de vuilniswagen langs. Dus dat was zeker een 2 liter :yesyes: Maar dan zonder louvre, anders had ik dat toen wel erbij gezet
v0lv0freak;161232 schreef : Vandaag tijdens het werk een heuse 345GLS gespot op de Kolenberg in Sittard! Zag er nog rete strak uit! kleur was licht blauw, had ik nog niet eerder gezien, maar wel zeeeeeer mooi
v0lv0freak;192396 schreef : Meer dan een jaar later, en jawel hoor, weer gespot! Met jalouzie EN R-sport frontspoiler!!! :yummie: Zat net muziek in de bus te luisteren, dus kon nog snel een foto nemen!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

(scheelt weer in taxatiewaarde)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-