Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 11:24 #898115 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic

General Custom;192425 schreef : Grappig :+ Ik heb nog zo'n dakdrager liggen, wel een iets ander model. Wel grappig dan dat de auto op jou foto zo te zien ook een Millionaire is, net als ik heb :humor:

Hoe ziet die er uit dan ? was dit vroeger een optie of zijn dit universele dragers ?
waar zie je aan dan het om een Millionaire gaat ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2012 11:26 #898117 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "Gespot" topic

volvofiel;192439 schreef : Misschien is het een gevalletje badge-tuning?

Je moest die auto eens in het echt zien... Ik denk (weet bijna zeker) dat dit een gevalletje nieuw gespoten is!! Glimt als een malle! :worship:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 11:41 #898120 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic

v0lv0freak;192446 schreef : Je moest die auto eens in het echt zien... Ik denk (weet bijna zeker) dat dit een gevalletje nieuw gespoten is!! Glimt als een malle! :worship:

als azijnpisser die ik ben, vind ik het dan jammer dat het achterpaneel niet matzwart is :)

Maar Mark; tijd voor jou om eens op zoek te gaan naar die auto en een V3C-flyer langs te brengen! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 11:46 #898122 door V300 register

DutchVolvoPower;192444 schreef : Hoe ziet die er uit dan ? was dit vroeger een optie of zijn dit universele dragers ?
waar zie je aan dan het om een Millionaire gaat ?

Mijn dakrek:

Dakdragers (van die stangen dus) stonden in de accessoirefolder, een imperiaal is geloof ik altijd aftermarket.

Hoe ik kan zien dat het om een Millionaire gaat: sedan, kleur, gespoten bumpers, en vooral de sierstreep aan de zijkant. Het klopt allemaal precies, en vooral die sierstreep geeft uitsluitsel omdat die exclusief voor een Millionaire was.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-01-2012 11:53 #898123 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "Gespot" topic

General Custom;192451 schreef : vooral die sierstreep geeft uitsluitsel omdat die exclusief voor een Millionaire was.

De sierstreep juist niet, want die zit wel op meer 300's, kon je gewoon als optie bestellen. Onze 360's hebben ze ook (toevallig wel GLE, maar niet millionaire), en daarnaast nog vele andere 300's.

Wat w?l nog eigenschap is, is het luxe interieur met hoofdsteunen achterin, wat standaard alleen in de GLE zat. GLT's en GL's hadden dit heeeeel soms als optie en heb het 1 keer in een Belgische millionaire gezien met open hoofdsteunen achterin.
Samen met het ontbreken van mistlampgaten (dus 340) kunnen we idd wel zeker zeggen dat dit een millionaire is ja :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 11:59 #898124 door V300 register
Haha, mooi hoe je dit ontrafelt! Dat kan alleen een echte kenner. Trouwens, zelfs mijn kale 340 had zo'n sierstreepje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 12:08 #898125 door V300 register

v0lv0freak;192452 schreef : De sierstreep juist niet, want die zit wel op meer 300's, kon je gewoon als optie bestellen. Onze 360's hebben ze ook (toevallig wel GLE, maar niet millionaire), en daarnaast nog vele andere 300's.

Wat w?l nog eigenschap is, is het luxe interieur met hoofdsteunen achterin, wat standaard alleen in de GLE zat. GLT's en GL's hadden dit heeeeel soms als optie en heb het 1 keer in een Belgische millionaire gezien met open hoofdsteunen achterin.
Samen met het ontbreken van mistlampgaten (dus 340) kunnen we idd wel zeker zeggen dat dit een millionaire is ja :)

Mooi weten we dit ook weer .
qua kleur is hij het zelfde als die van mijn , mee gespoten bumpers ook . kheb idd geen hoofdsteunen achter en geen riemen .
en die van mij is niet door gezakt achter :P

Mistlampgaten heb ik ook , maar het blijf ook alleen bij gaten :P
waar zit normaal de schakelaar voor de mistlampen (voor) ?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 12:09 #898126 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic
of je zoekt het gewoon even op op de site van de rdw ;)

Tip: probeer eens de 6, dan de 8 en uiteindelijk de 9 op de plek van het uitgeveegde cijfer.

En ja: het is dus inderdaad een GLE.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 12:39 #898131 door V300 register
360 GLE 1984

Heeft er ooit iemand een 360 GLE van bj 1984 met kenteken LL40HH gespot ?
en had/heeft de zelde kleur als die van geleen .
Deze is namelijk van mijn vader geweest en niet meer via rdw te traceren .
Heeft misschien iemand Heeeeeel toevallig foto's

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2012 21:47 #898159 door V300 register

v0lv0freak;192452 schreef : De sierstreep juist niet, want die zit wel op meer 300's, kon je gewoon als optie bestellen. Onze 360's hebben ze ook (toevallig wel GLE, maar niet millionaire), en daarnaast nog vele andere 300's.

Toch wel, deze is weer net wat anders. In de brochure staat ook dat dit een ''exclusieve striping'' is, en ik kan daar over meepraten omdat deze echt nergens te koop is of was. Er zijn geloof ik wel heel veel verschillende stripings geleverd, maar deze enkel op de millionaire.

Mocht iemand toch weten waar je zo'n sierstreep kunt kopen, ik hoor het graag.

Moderators: Mark Smeets