Het grote "Gespot" topic
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;192368 schreef : Gisteren avond een 340 geparkeerd aan de Zwolseweg gespot, kenteken begint met een S....dat is alles wat ik onthouden heb.
verkeerde topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;161232 schreef : Vandaag tijdens het werk een heuse 345GLS gespot op de Kolenberg in Sittard! Zag er nog rete strak uit! kleur was licht blauw, had ik nog niet eerder gezien, maar wel zeeeeeer mooi
Meer dan een jaar later, en jawel hoor, weer gespot! Met jalouzie EN R-sport frontspoiler!!! :yummie: Zat net muziek in de bus te luisteren, dus kon nog snel een foto nemen!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het lijkt me leuk om mijn 345 en 343 eens naast die auto te zetten
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;192386 schreef : verkeerde topic
nu niet meer!
[mod]2 berichten verplaatst[/mod]
- V300 register
- Verbannen
-
DutchVolvoPower;192407 schreef : wie heeft trouwens nog zoon een oldskool dakdrager liggen ?
Grappig :+ Ik heb nog zo'n dakdrager liggen, wel een iets ander model. Wel grappig dan dat de auto op jou foto zo te zien ook een Millionaire is, net als ik heb :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;192396 schreef : Meer dan een jaar later, en jawel hoor, weer gespot! Met jalouzie EN R-sport frontspoiler!!! :yummie: Zat net muziek in de bus te luisteren, dus kon nog snel een foto nemen!!
volvofiel;192401 schreef : Wel heb je ooit. Wat een na-aper! Ik was eerst :crazy1:
Het lijkt me leuk om mijn 345 en 343 eens naast die auto te zetten
Is dit dan niet die 345 GLS die ik in Amstelveen heb gespot en waar jij later nog langs bent gegaan, Joost? Zelfde (schitterende!) kleurtje. Wellicht verkocht aan Sittard en opgeleukt met wat accessoires? Link naar mijn spot .
edit: nee dus, de NL sticker zit ergens anders (en wel/geen spatlappen, maar dat is ook een accessoire).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Misschien is het een gevalletje badge-tuning?