Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
G??n enkele 300-serie gezien en niemand mij gezien... het is toch wat...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Alex;157960 schreef : Afgelopen weekend met de grijze 340 GL Rood-Interieur 650 kilometer door Nederland-Belgi? gereden.
G??n enkele 300-serie gezien en niemand mij gezien... het is toch wat...
Ik ken het gevoel
- V300 register
- Verbannen
-
Ik reed net undercover Eerbeek uit (richting Loenen) in een Toyota, je kwam me tegemoet. Kenteken begon met XS.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;157942 schreef : Vanavond in Zevenaar een rode 340 en vanmorgen een stofjasblauwe 340 waarvan het voorste kenteken achter de ruit lag i.p.v. gemonteerd op de voorbalk.
Die blauwe zie ik ook altijd op het station ja, en die rode stond dan naast het Liemers College?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb je auto vanmorgen gespot Jean-Luc. Helaas waren er in de buurt geen parkeerplekken vrij dus ik kon de mijne er niet naast zetten voor een foto.
Aan de andere kant was het ook vol, dus de mijne stond gedurende een kwartiertje zo ongeveer midden op het plein.
- V300 register
- Verbannen
-
Vanmiddag in Berg en Dal een beige 5-deurs gespot, vario zo te horen, bouwjaar ook ongeveer '83. Donkere meneer achter het stuur, volgens mij de eigenaar van Garage Tony. Zal wel voor de apk moeten. Ik meen dat Tony uit Kenia komt, weet jij dat Harry?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Haha, ik dacht nog, ik maak een fotootje van z'n auto. Maar toen zag ik dat 'ie voor het raam stond en er iemand achter dat raam zat. Had ik die foto nou maar wel gemaakt, dan had jij er bij op gestaan :humor: