Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;158080 schreef : Haha, ik had m'n 360 naast m'n bureau staan!
Vanmiddag in Berg en Dal een beige 5-deurs gespot, vario zo te horen, bouwjaar ook ongeveer '83. Donkere meneer achter het stuur, volgens mij de eigenaar van Garage Tony. Zal wel voor de apk moeten. Ik meen dat Tony uit Kenia komt, weet jij dat Harry?
Die 340 staat al een hele tijd bij Tony, en ziet er niet zo best uit. Ik denk dat ie ingeruild is ofzo. Ik weet overigens niet waar Tony vandaan komt, hij is zo zwart als de nacht, maar zeker ook een toffe peer. Helaas durft ie niks te doen aan vario?s...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;158108 schreef : Hij heeft wel eens stukjes voor me gelast. Netjes gedaan, leuke vent. Laskap had ie niet nodig, knipperde gewoon met z'n ogen.
Zonder laskap!? Hij mag het hebben van mij, 1x lasogen gehad en liever niet meer! Is alsof er iemand een emmer zand in je ogen heeft gegooid...
- V300 register
- Verbannen
-
een laskap dient niet alleen voor je ogen...
Het felle licht van de lasboog bevat zeer veel schadelijk UV licht, wat dus buiten schade aan je netvlies ook gewoon voor een kreeftrood verbrande huid kan zorgen, tot blaren aan toe. Zie voor de bijbehorende risico's de campagnes van de nederlandse huidstichting en kankerbestrijding.
Nog een aspect is het beschermen van je lichaam tegen lasspetters. zo'n druppeltje gloeiend staal in je gezicht geeft gewoon meteen blijvende littekens. Komt het in je oog, maakt het niet veel uit of je nou net knipperde of niet......
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Sorry dat ik (haastig) doorliep, maar ik moest m'n trein halen.
Wat studeer jij dan eigenlijk?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik studeer informatica, maar ik vind er tot nu toe niks aan, en wil nu voor een master gaan die ICT en autotechniek combineert. Lijkt me veel interessanter
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;158130 schreef : voor een kreeftrood verbrande huid kan zorgen,
Eh, die meneer komt uit Afrika.
:D:D:D:D:D Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Blijven alleen de lasspetters nog over, nou dat is geen probleem dus? uhh wat kost zo'n automatisch dimmende laskap nou? 1 oog?? 1 f..ing lelijk litteken? :snif: