Het grote "Gespot" topic
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en afgelopen zomer met het TIG lassen van een hele lading rvs onderdelen ook in een t-shirtje + lashandschoenen, het tussengedeelte aan huid was ook gewoon rood verbrand:+
mja, aan de andere kant.. bij Elmar heb ik ook een keer achter een freesbank gestaan bij het vlakken van grote stalen oppervlakken, overall tot op de bovenste knoop dicht, gelaatscherm voor en de hele rambam en frezen maar, toch kreeg op een gegeven moment een blauw-hete spaander het voor elkaar om tussen het gelaatscherm door, m'n kraag in te vallen waar hij zich vastbakte tegen m'n huid, moest dat ding er zelf met een waterpomptang uit trekken, litteken heb ik nog. hoe goed je je ook beschermd, er is alsnog een kans dat er wat gebeurd.
- V300 register
- Verbannen
-
Kenteken **-JZZ-*
Was hier in Deventer, veel chroom en een hele imposante verschijning. Mooi spul :worship:
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Martijn en m'n vader bij Martijns Redline
Nog een keer de redline, en verstopt achter het heggetje mijn 340 Sedan
Paar fotootjes gemaakt van de Sedan
Verder kwamen we onderweg nog een zaak tegen met mooi spul! Paar grote Amerikanen, een prachtige Mercedes, een gerestaureerde Nekaf en twee Willies die eruit zagen of ze opgegraven waren...
Al met al een leuk dagje uit!
Bij terugkomst zag ik vlak voor Nijmegen op de A325 een grijze 340 rijden, volgens mij een GL, met een jong stel erin:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;158364 schreef : Vandaag een stuk of 20 daf 33's en 20 lelijke eendjes gespot op de parking van kasteel Vaeshartel . Ze werden zojuist allemaal van de opleggers gereden. Vraag me af waar ze voor gebruikt worden, want ik zag een aantal weken terug op de snelweg ook nog 4 opleggers met lelijke eendjes....
Bedrijfsuitjes. Er zijn firma's (Dagje Daf enzo) die om die reden een hele vloot van die dingen hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat kan alleen maar de 1.9D van Harry van Lint zijn.Jos360;158565 schreef : Rond 18.20 op de A2 splitsing richting A50 Helmond/A2 Best een grijze sedan met achterraamjalouzie!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-