Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
iemand van hier ?????
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Of je bent scheel of je hebt de verkeerde smiley geplaats... Ik snap hem iig wel.Lucluc;156839 schreef : Ligt er nou een hockeymasker of een zeldzame reuze panda op je bijrijdersstoel? Ik snap de humor van de achterkant van een saaie antraciet-grijze Volvo anders niet. :no:

Hij ligt trouwens op het dashboard en volgens mij is het geen panda maar Taz...?
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;156843 schreef : Of je bent scheel...
:S o ja, verkeerde smily. :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
maar daar ging het even niet om bij deze foto. Ook niet om de Volvo die voor me stond. En inderdaad, vlak bij waar je huis woont. Als je thuis was had je vast al die Harleys langs de flitspaal horen rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
Kent iemand die aflevering van Southpark over motorclubs? Hilarisch! Er wordt door een taalcommissie officieel vastgesteld dat motorrijders Gay People zijn. Afijn, kijken maar op www.southpark.nl
- V300 register
- Verbannen
-
Gisteren zag ik in Oostflakkee op een industrieterrein een oud, donkerrood, Dafje binnen het hek staan. Volgens mij een 33. Hij stond er al een flink tijdje leek ik in een vlucht te zien.
- V300 register
- Verbannen
-
Echt...
Heeft er eigenlijk nog iemand geteld hoe veel Harley-rijders een mooie persoonlijke danwel groepsplaat thuisgestuurd gaan krijgen?
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Jos360;156856 schreef : Motorrijders. Ik vind het allemaal wel kunnen. Als er 1 groep weggebruikers is die geruimd moeten worden zijn het wel wielrenners die denken dat de weg van hun is.
Exact dat volk kijkt ook gewoon helemaal nergens naar. Vooral in grote getallen denken ze zich alles te mogen permiteren. Lijken net een stel op hol geslagen koeien.
setsunakaede;156857 schreef : Wat ik stom vind, is dat motoren schijnbaar onbeperkt herrie mogen produceren, wat ze d?s ook doen, maar als wij als automobilisten een gaatje in onze uitlaat hebben of (stel je voor...) een sportuitlaat onder onze auto hangen.
Echt...
Motoren moeten ook gewoon voldoen aan een geluidsnorm en zo uit mn hoofd dacht ik dat het 97dB is.
Als mensen schrikken van motorrijders die door een file rijden dan is dat misschien een teken om weer meer te gaan spiegelen. Het is een erg gevaarlijke hobby dat motorrijden en dat realiseren zich de meesten ook. Het aantal dat met lightspeed door de onbebouwde kom scheurt langs bomen, uitritten enz. zal zichzelf een keer mogen opruimen.
Met als laatste opmerking dat als wij als automobilist ons net zo kwetsbaar opstelden er een stuk minder irritatie op de weg zal zijn, denk aan bumperklevende leaserijders, geen voorrang verlenen aan rechts enz.
- V300 register
- Verbannen
-
Je hoort alleen duidelijk het verschil tussen een langsrijdende motor en een langsrijdende auto. Auto's hoor je niet echt, als er een motor langs komt moet ik even stoppen met bellen/praten met buurman (m/v) etc. Motoren maken echt veel herrie en nu vind ik dat bij de meeste motoren nog niet het ergste (de echte herriefietsen daargelaten) maar dat we dan als automobilisten worden doodgeketterd als we een andere demper onder onze auto schroeven... daar kan ik heel slecht tegen.
- V300 register
- Verbannen
-
Goed, motorrijden verbieden... weet dat het sarcastisch bedoeld is, maar maak je geen zorgen, het gebeurt toch wel. Om de schijn van vrijheid op te houden gaan we het hier in Nederland eerst NOG moeilijker en duurder maken om een motorrijbewijs te halen, een APK invoeren zodat het voor veel hobbyrijders ook niet meer loont om zo'n ding voor die paar plezierritjes in de schuur te hebben staan en nog wat monsterlijke drempelsoorten erbij zodat een eventuele daling in ongevalscijfers in ieder geval niet aan de wegbeheerders te danken is. Dus geen zorgen, de motorrijder sterft vanzelf uit. Tip voor Wouter: gauw nog halen dat rijbewijs dus :+