dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
14-08-2014 12:02 #142624 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Ik heb alle foto's altijd verkleind via imageshack dit is altijd gratis geweest.
Tegenwoordig moet je voor deze dienst betalen en ik heb het vermoeden dat ze de foto's teruggetrokken hebben of verwijderd.
ik zou de foto's opnieuw kunnen plaatsen of kan iemand het toch voor de dag toveren??

Gr Joost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
14-08-2014 17:38 #142628 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Hallo Joost,

Het gekke is dat als je op de eerste pagina van het forum naar beneden scrolt je de foto's nét een haartje ziet rechts van de pagina. Als je vervolgens op dat haartje klikt kom je op de pagina waar de foto bewaart wordt en kan je hem daar alsnog naar binnen halen.
Heel omslachtig natuurlijk maar ik zou haast denken dat er iets met de pagina is en niet met de foto's zelf.

In elk geval zou ik het zeer op prijs stellen je mooie foto's alsnog te kunnen bekijken want de paar die ik op beschreven manier zag waren de moeite al waard.

groet, Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
15-08-2014 15:19 #142644 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Nou voorruit dan maar, maar alleen de foto's het verhaaltje moet je erbij denken. :D :D

(Small).JPG[/attachment]

Bijlage niet gevonden

U heeft geen rechten om deze pagina te openen!














Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
15-08-2014 15:21 #142645 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
en deel 2.











Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
15-08-2014 17:55 #142647 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Heel erg bedankt Joost, ik heb ze inmiddels met veel plezier en interesse bekeken.

groet, Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2015 22:41 #149106 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem

"Boele Braaksma" schreef:
Kan iemand dit draadje repareren? Ik wil graag nog eens zien hoe Joost dit gemaakt heeft. Vertrouw mijn rembekrachtiger niet helemaal.

Was even klooien, maar draadje doet het weer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 16:00 #149135 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Hallo Joost,

Zou je met ons willen delen hoe je de "lantaarn" gefabriceerd hebt. Ik vind het een super-oplossing en een uitstekende bijdrage aan de veiligheid. Het "wiel weer uitvinden" is misschien niet zo handig.

Alvast bedankt,
Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Joost Buiting (GAST)
  • Joost Buiting (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
03-03-2015 16:59 #149141 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem

"Teun van Popta" schreef:
Hallo Joost,

Zou je met ons willen delen hoe je de "lantaarn" gefabriceerd hebt. Ik vind het een super-oplossing en een uitstekende bijdrage aan de veiligheid. Het "wiel weer uitvinden" is misschien niet zo handig.

Alvast bedankt,
Teun


Een buis met een grote diameter en een buis met een kleine diameter met daar tussen een verloopstuk.
Geen hogere wiskunde hoor je moet natuurlijk nog wel de flenzen maken.
zoiets als dit:



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 21:44 #149169 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Joost, ik denk zo maar dat Teun graag wat maten wil weten ;)

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 22:54 #149174 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic dubbelwerkende hoofremcilinder voor enkel systeem
Nee, maten hoeft niet. Ik was alleen benieuwd of het tapse gedeelte "prefab" was.
Ik ga dus twee flensen op de waterstraaltafel laten maken, buis is geen probleem en de conus ook niet. Kwartiertje lassen en alles is klaar. Ik vraag me alleen nog af of het zo te maken is dat het remvloeistofreservoir horizontaal komt te staan, maar misschien komt alles dan te hoog te zitten en dat geeft steeds zo'n raar geluid als je de motorkap dicht doet. :D
Remservo gescoord voor € 40,00 vanmiddag. Prima-deLuxe dus. Ik blijf het een supertip vinden.

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.