remmen ontlucht, maar nog een soppig pedaal
- Michiel Eertink (GAST)
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-12-2012 11:00 #120906
door Michiel Eertink (GAST)
'66 121 88-91-bx
Beantwoord door Michiel Eertink (GAST) in topic remmen ontlucht, maar nog een soppig pedaal
niek, ik had het sterke vermoeden dat het probleem bij de klauwen moest zitten, maar dat het zo simpel zou zijn... 3 nippels in plaats van 2... voel me nou wel een beetje het domste jongetje van de klas hahaha heel erg bedankt voor een heel simpele oplossing.
'66 121 88-91-bx
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-12-2012 15:10 #120911
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic remmen ontlucht, maar nog een soppig pedaal
Mooi zo.Ik heb jaren geleden al eens meegemaakt,dat iemand bij een algemene garage handen vol geld had uitgegeven aan zijn 69 amazon remsysteem.De garage schreef hoge rekeningen voor veel werk en veel onderdelen.Hij was al een paar keer terug geweest en had weer rekeningen betaald.Het pedaal bleef vreemd aanvoelen.
Volgens de garage hoorde het zo.De man was maar gewoon met de auto gaan rijden met een zompig aanvoelend rempedaal.Na een tijdje sprak hij iemand en die zei,je moet niek de boer eens vragen.Hij belde me en ik ging erheen.En ja hoor: die derde onluchtingsnippel bleek aan beide kanten onaangeroerd.Ik heb de auto goed ontlucht en het probleem was opgelost.
Die man was dolgelukkig.De garage heeft hij niet meer bezocht .Het geeft altijd een heel prettig gevoel als je iemand fijn hebt kunnen helpen.Toen ik weer eens naar jou probleem keek ,herinnerde ik me opeens die gebeurtenis.Dus nu heb ik weer en goed gevoel.Bedankt daarvoor! Als je nog eens een probleem hebt,mag je me gerust bellen 06 24231515 of mailen. Aan amazons sleutelen is mijn grote hobby.
Volgens de garage hoorde het zo.De man was maar gewoon met de auto gaan rijden met een zompig aanvoelend rempedaal.Na een tijdje sprak hij iemand en die zei,je moet niek de boer eens vragen.Hij belde me en ik ging erheen.En ja hoor: die derde onluchtingsnippel bleek aan beide kanten onaangeroerd.Ik heb de auto goed ontlucht en het probleem was opgelost.
Die man was dolgelukkig.De garage heeft hij niet meer bezocht .Het geeft altijd een heel prettig gevoel als je iemand fijn hebt kunnen helpen.Toen ik weer eens naar jou probleem keek ,herinnerde ik me opeens die gebeurtenis.Dus nu heb ik weer en goed gevoel.Bedankt daarvoor! Als je nog eens een probleem hebt,mag je me gerust bellen 06 24231515 of mailen. Aan amazons sleutelen is mijn grote hobby.
- Jan ter Beek (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 22:44 #125381
door Jan ter Beek (GAST)
Beantwoord door Jan ter Beek (GAST) in topic remmen ontlucht, maar nog een soppig pedaal
Ik weet niets van remmen maar ben een beetje wanhopig!! Vorig jaar heb ik van Michiel een zijdeur gekocht en ben bij hem geweest om hem op te halen. Helaas paste de deur net niet in mijn Amazon omdat ik een schuifdak heb. Michiel en ik hebben afgesproken dat ik hem op een later tijdstip op zou komen halen. Helaas heb ik een computercrash gehad en ben alle gegevens van Michiel Eertink die in Goor woont kwijtgeraakt. Wie kan mij helpen om met hem in contact te komen? Bij voorbaat dank voor de door jullie te nemen moeite.
jan.terbeek@telfort.nl
0623939081 :oops: