B18 bij starten hoog toerental en slaat dan af.
- Peter Hoogeveen (GAST)
- Verbannen
-
> ga ik nu wel even nogmaals doen"Erik Ciesluk" schreef:
Als je gaskleppen van de carbs dicht staan, sluiten ze (mits in goede staat) echt goed af.. in dat geval kan er niet eens brandstof in de cilinders komen. Dat de motor met dichte gaskleppen toch op 2000tpm blijft lopen is raar --> hoe kan er toch brandstof in de cilinders komen? > Of ze helemaal echt dicht zijn zal wel niet stelmoer helemaal teruggedraaid
Sommige gaskleppen hebben een opening (paar mm) in de gasklep zelf, heb jij dat misschien ook? Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je die gaatjes dicht stopt. (tijdelijk een boutje erdoor oid) > Nee het zijn 'dichte' kleppen.
En, ik durf het eigenlijk niet nogmaals te noemen.. heb je nou al een keer gecontroleerd op valse lucht? Remmenreiniger is factoren goedkoper dan mikuni's, en een hoop minder werk. Met dichte gaskleppen kan er ook nauwelijks lucht in de cilinders komen, dus de kans is groot dat er toch via een andere weg lucht in de motor komt.
Net gedaan geen valse lucht rond inlaatspruitstuk, nog met 'echte' toerenteller gemeten > 12/1300 toeren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Groeten en succes, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Peter Hoogeveen (GAST)
- Verbannen
-
Ik ga de carbs wel weer uit elkaar halen.