Katterug project
- Thom Fransen
-
- Elite lid
-
Rob Baeten schreef :
Jan van Bochove schreef : In de automobielwereld noemden ze het moment van carrosserie op chassis zetten "het huwelijk" , dus hoe symbolisch om dat dan samen met je eigen vrouw te voltrekken.
Wat een leuke vergelijking Jandeze maand 35 jaar samen, 30 jaar getrouwd en dat vonden the Golden Earring zo leuk dat ze er op die dag een feestje van maken www.podiuminfo.nl/concert/205246/Golden_Earring/Rodahal/ :-) en daar zijn wij bij "rock n roll forever"
Heel erg bedankt voor jullie reacties........daar word ik ook een beetje stil van
Thks, Rob
Gefelictieerd! De Volvo ziet er prachtig uit maar jullie hebben je ook prachtig gehouden!
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Vorige week nog de laatste delen gespoten, en vandaag ....................................
.............................jezus, wat is dat spannend.............................
staan klaar om naar de spuiter te gaan. Is wel een stukje los laten want nu zijn het de kundige handen van de vakman die er wat moois van gaat maken.
En omdat ik er nu goed bij kan nog even een plaatje met een smile

Groeten, Rob
- 14839-dummy
- Senior lid
-
Focus je op de mogelijkheden, onmogelijkheden gebeuren toch niet.
- Daniel Jacobs
-
- Elite lid
-
Dat wordt een beauty, als de spuiter daar zijn verfpistool over heeft laten gaan, ben ik erg benieuwd hoe het eindresultaat geworden is .... je zult het ook wel heel spannend vinden .....
Gr. Daniël
Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Het kap frame is nu helemaal klaar en staat op de zwarte lak te wachten, de tank ligt klaar en de nodige kleine delen
Vorige week de velgen naar Thom gebracht, een kennis van hem gaat ze van 4 naar 5J verbreden mbv donor velgen. Daar komen later wat foto's van
Heb even een vraagje over de radiator. Ik denk dat deze ontkalkt moet worden. Hij ligt al een hele tijd droog waardoor er nu dit soort brokjes in het laagste deel van de radiator liggen. Op het forum heb ik een reactie gelezen waarbij schoonmaak azijn wordt gebruikt.
Heeft er iemand tips of ervaring met het reinigen van een radiator, k'hoor het graag
Heb ook een begin gemaakt met de elektra. De kabelboom moet helemaal nieuw en aangepast worden. De kabel boom die ik heb is van een 6 volt PV444 systeem. Dit wordt nu een 12 volt systeem met de nodige aanpassingen. Zo komt er nu de overdrive bij, een niveau waarschuwing voor de remvloeistof, een derde remlicht wat in de brug tussen de twee achterbumper rozetten komt en de tank indicatie die nu op 6 volt draait krijgt een nieuwe voeding met omvormer van 12 naar 6 volt, signaal lichten zitten niet in dit 6 volt systeem en moet erbij, de claxon wil ik via een relais aansturen en de RAW lampjes worden verplaatst van de voorschermen naar de A-stijlen.
Heb maar een klein schriftje gemaakt met alle wensen en dingetjes waar ik aan denk, komt er weer wat ruimte op mijn harde schijf

- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Vooraf
Nu
Helemaal blij dus

- Maikel Groener
-
- Platinum lid
-
Het echte rijden komt eraan.
Succes

244 GLE '79 als dagelijks vervoer, Ama '68 project
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-

Een paar opmerkingen nog. Als de radiateur al oud is, zou ik kiezen voor een ruilexemplaar bij de clubshop. Voor de benzinemeter heb je geen omvormer nodig, een weerstandje van 82 ohm volstaat ook. En is er een speciale reden waarom de achterschokbrekers niet rechtop staan? In zo’n schuine positie werken ze ook wel, maar niet optimaal.
- Daniel Jacobs
-
- Elite lid
-
Ik heb uit mijn motorrijd wel wat dikke wind- en waterdichte spullen voor je te leen

Gr, Daniël
Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....