Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed

Lees meer
09-04-2015 17:20 #150301 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
En zo is het Arjan,

Eerst ontroesten/ontchromen en dan de moeizame cyclus van koperbaden/polijsten, zo vaak als nodig is voor een perfecte finish. Dit bepaalt dan ook de kosten voor het grootste deel.

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
09-04-2015 18:41 #150305 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
Ik weet dat de voorbereiding cruciaal is.
Maar ik zou mij kunnen voorstellen dat het bedrijf dat het chroomwerk uitvoert zelf ook dát voorbereidende werk er bij doet tegen meerprijs.
Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar foto's vóór en ná.
Niet iedereen heeft schuurmiddelen en ervaring om het metaal correct aan te leveren.

groet, Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2015 19:36 #150306 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed

"Jan van Bochove" schreef:
...ik zou mij kunnen voorstellen dat het bedrijf dat het chroomwerk uitvoert zelf ook dát voorbereidende werk er bij doet tegen meerprijs.

Het wordt nu wel behoorijk off-topic, maar bij de verchromerijen waar ik ervaring mee heb (Stokkermans in Leiden, Galvamé in Rotterdam), werkte dat ook zo. Vooraf een offerte en eventueel overleg. Maar dat zal per bedrijf verschillen, dus van tevoren altijd informeren naar de mogelijkheden en de gang van zaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2015 22:19 #150313 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
@ Jan

Ik heb een mooi fotootje van oud chroomwerk, maar heb ook weer eens oorlog met deze website die mij nu ineens niet meer toestaat om foto's met de extensie JPEG te publiceren (?!).
Ga nu lekker slapen en zal het morgen opnieuw proberen.

Teun

PS de verchroombedrijven doen dit voorbereidende werk altijd zelf voor zover ik weet

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2015 23:54 #150316 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
probeer t s met kleine letters, Teun. jpg...

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2015 21:04 #150338 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
Alles geprobeerd Rob,

JPEG, jpeg, JPG, jpg.
Zoals catweazle zei: "nothing works", maar ik blijf het proberen.

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-04-2015 23:37 #150343 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
Waarom geen hostingsite gebruiken, zoals bv. deze ? Makkelijker kan het niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-04-2015 12:53 #150586 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
@Jan

Hi Jan,

Ik was je nog een "pre-chroom" foto verschuldigd. Gisteravond eindelijk tegengekomen.
Zoals je ziet was het best triest. "Ken Probläm", toen ik het in Duitsland liet zien.

Teun

Bijlage _mg_4122kopie.jpeg niet gevonden


"a restoration is a triumph of vision over economics"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
19-04-2015 12:50 #150601 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Opbergsystemen garage a.k.a Share your Shed
Zo Teun, als dat er dan uiteindelijk zo mooi uit komt te zien leveren die mensen een mooi stukje ambachtswerk!
Tof dat je die foto nog even geplaatst hebt, geeft wel een beeld over wat "nog kan".
We zullen het topic verder niet te veel "vervuilen" maar een speciaal chroom-topic zou wel eens leuk en nuttig kunnen zijn.

groet, Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.