Amazon 123 GT Welk juist motornummer bij het chassisnummer

Lees meer
08-04-2023 19:27 #202737 door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic Amazon 123 GT Welk juist motornummer bij het chassisnummer
Dag Cor. het probleem met originele 123GT mistlampen is opgelost. Ik had uiteindelijk iemand gevonden die de kunstofspiegels kan herverchromen, eerst opgestuurd, en bevestiging gekregen dat het kan; MAAR zeer duur, namelijk moeten eerst verguld-daarna vernikkeld en dan verchroomd worden. Met verzending inbegrepen kot de prijs al rap op 720 euro. Maar dan zijn de huidige behuizingen wel nog vrij mooi, maar toch niet 100%. Toevallig iemand die wist dat er in Canada een stel nog als nieuw te koop was, maar geel. prijs 890 dollar met verzending inbegrepen. Het risico genomen en gekocht. Alle geluk van de wereld, Uitwendig als nieuw, en gelukkig het glas geel, en niet de spiegels, die zijn namelijk 100% chroom en en nieuwstaat. Alles omgebouwd, en de oude behuizingen nog kunnen verkopen aan een liefhebber voor zijn Mercedes, waar dezelfde mistlampen op staan, maar in slechtere staat. Nog 200 euro terug gekregen daarvoor. Nu heb ik perfecte mistlampen voor mijn 123GT. Ter info, dus als iemand bakelieten spiegels heeft die moeten herverchroomd worden! het kan dus bij Chromage Vleminckx in Belgie. In bijlage het resultaat van heel wat zoekwerk en info via u en leden van de club. Dat vind ik binnen een club de waarde haarwaar gestreefd moet worden. vriendelijke groeten eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2023 11:27 #202742 door Cor Mulder
Dag Eric,
Gefeliciteerd met de aankoop van je zo goed als nieuwe mistlampen. 
Een verstandige keuze, alhoewel 890 dollar niet echt goedkoop is. Het scheelt wel dat je de oude mistlampen voor een aardige prijs heb kunnen verkopen.
Succes met de restauratie van je 'Duitse' 123GT.
Mvg   Cor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.