Toekomst Website
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2024 19:01 #1475366
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Tsja,
Ik ben al een poosje lid van de vereniging Tom, ik heb lidnummer 116.
Toen ik mij destijds aanmeldde werd ik afgewezen, wij zijn V700 liefhebbers, wij laten geen 900 toe.
Het inzicht kwam niet lang daarna.
Daarna veel leuke evenementen meegemaakt, vergaderingen, ik herinner mij een in de Apenheul en ook diverse toerritten, in die tijd was de Vreemde Snuiterrit nog een begrip, wij met de MGB.
Niet te vergeten de sleuteldagen, in Brabant, Friesland en in Heerhugowaard. We hebben bij Nordicar eens een koppeling in een paar uur tijd vervangen bij Belg, destijds woonachtig in Midden-Beemster.
Langzaamaan komen er andere stromingen binnen de vereniging, opeens wordt het niet meer op prijs gesteld dat men over een Vtje praat, het teken dat je lid bent van de vereniging, nota bene door het bestuur zelf ingesteld, houd je mond of verdere toegang wordt je geweigerd.
En een bestuur dat zich nergens mee bemoeit, ja, op de achtergond misschien maar onzichtbaar op het forum.
Vind ik het erg dat het loopt zoals het loopt, laten we zeggen een dubbel gevoel.
Ik heb vanmiddag op het VKV forum gekeken, wat zitten lezen, ook het topic over het einde van V700 gelezen.
Mijzelf als gast aangemeld, mogelijk vooruitlopend op. De reaktie op die aanmelding was de mededeling dat ik een gebruikersnummer kreeg, 19014, nee er staat gebruikersnaam, bij V700 was en is de gebruikersnaam nog steeds Ton.
Ik ga het verdere verloop volgen, mogelijk treffen we elkaar weer op het VKV forum.
Groeten,
Ton.
Toen ik mij destijds aanmeldde werd ik afgewezen, wij zijn V700 liefhebbers, wij laten geen 900 toe.
Het inzicht kwam niet lang daarna.
Daarna veel leuke evenementen meegemaakt, vergaderingen, ik herinner mij een in de Apenheul en ook diverse toerritten, in die tijd was de Vreemde Snuiterrit nog een begrip, wij met de MGB.
Niet te vergeten de sleuteldagen, in Brabant, Friesland en in Heerhugowaard. We hebben bij Nordicar eens een koppeling in een paar uur tijd vervangen bij Belg, destijds woonachtig in Midden-Beemster.
Langzaamaan komen er andere stromingen binnen de vereniging, opeens wordt het niet meer op prijs gesteld dat men over een Vtje praat, het teken dat je lid bent van de vereniging, nota bene door het bestuur zelf ingesteld, houd je mond of verdere toegang wordt je geweigerd.
En een bestuur dat zich nergens mee bemoeit, ja, op de achtergond misschien maar onzichtbaar op het forum.
Vind ik het erg dat het loopt zoals het loopt, laten we zeggen een dubbel gevoel.
Ik heb vanmiddag op het VKV forum gekeken, wat zitten lezen, ook het topic over het einde van V700 gelezen.
Mijzelf als gast aangemeld, mogelijk vooruitlopend op. De reaktie op die aanmelding was de mededeling dat ik een gebruikersnummer kreeg, 19014, nee er staat gebruikersnaam, bij V700 was en is de gebruikersnaam nog steeds Ton.
Ik ga het verdere verloop volgen, mogelijk treffen we elkaar weer op het VKV forum.
Groeten,
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2024 11:28 #1475369
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorbij
Ja Ton, van dingen die voorbij gaan. Ik zie mijn kinderen (veel te-) snel volwassen worden, een wereld die niet ten goede verandert, maar ik heb nog steeds een hoop contacten met fijne mensen en veel herinneringen aan voorbije jaren. Ook via de diverse Volvo clubs heb ik nog steeds vele leuke contacten, maar ik ben hier al jaren geen lid meer, en dat zegt iets. Ik ben wèl lid van VKV, De VCF, het 240/260 register en het 1800ES register. Oh, n van de Porsche Club de France! Dus echt wel een club-mens, die de contacten en het samengevoel waardeert. Zoals je schrijft, het was leuk en nu niet meer, dat gebeurt. Het is een filosofisch stukje geworden, neem me niet kwalijk als ik de schoolmeester uithang, ik begrijp je spijt heel goed.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2024 17:09 #1475372
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Kortingadressen
We raken nu de afspraken tussen onze vereniging en de kortingadressen nu ook kwijt neem ik aan.
Ik weet niet precies hoeveel 900 delen de webshop van de VKV kan leveren, maar als ik iets nodig had was tot nog toe Estateservices het adres voor mij.
Net even gekeken naar een brandstofdruk regelaar, maar ik vind de prijs nou niet bepaald concurrerend in de webshop.
Ton.
Ik weet niet precies hoeveel 900 delen de webshop van de VKV kan leveren, maar als ik iets nodig had was tot nog toe Estateservices het adres voor mij.
Net even gekeken naar een brandstofdruk regelaar, maar ik vind de prijs nou niet bepaald concurrerend in de webshop.
Ton.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2024 23:36 #1475382
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Volgens mij heeft de VKV een
Volgens mij heeft de VKV een veel beter uitgangspunt dan het splintertje V700vereniging om kortingsadressen te verzorgen...
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2024 08:02 #1475384
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok,
Maar is de VKV in dat soort afspraken met bedrijven geimteresseerd, ik kan het op hun website niet vinden.
Kan mij voorstellen dat dergelijke regelingen hun onderdelenmagazijn in de wielen rijdt.
Kan mij voorstellen dat dergelijke regelingen hun onderdelenmagazijn in de wielen rijdt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2024 14:20 #1475394
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke onderdelen?
Hallo Volvisti
En het aanbod in hun onderdelenmagazijn is na al die jaren ook niet overweldigend.
groetjes
Mathy
En het aanbod in hun onderdelenmagazijn is na al die jaren ook niet overweldigend.
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2024 16:42 #1475395
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wat verwacht je dan? Dat een
Wat verwacht je dan? Dat een klein handjevol VKV leden die toevallig een 7-serie heben zorgen voor een overweldigende vraag, terwijl tegelijk een in zichzelf gekeerd clubje zo'n 200 specifieke 700/900 liefhebers weghoudt van lidmaatschap van de VKV?
Als je iets bijdraagt aan de VKV zal er wat voor je gebeuren, anders ben je op z'n best een gedoogde profiteur.
Overigens geeft estate services net zo goed korting op basis van VKV lidmaatschap als op basis van V700 lidmaatschap. Wat de volvo dealers doen weet ik niet, ALS die uberhaupt nog iets nuttigs doen voor een Volvo ouder dan tien jaar.
Als je iets bijdraagt aan de VKV zal er wat voor je gebeuren, anders ben je op z'n best een gedoogde profiteur.
Overigens geeft estate services net zo goed korting op basis van VKV lidmaatschap als op basis van V700 lidmaatschap. Wat de volvo dealers doen weet ik niet, ALS die uberhaupt nog iets nuttigs doen voor een Volvo ouder dan tien jaar.
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
10-07-2024 12:07 #1475402
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Levertijd Kleppendekselpakking 900
Bij de Volvo dealer 3 weken! Dat lijkt mij marketing om nieuwe auto's te verkopen? En niet nuttig meer. Paar jaar geleden nog wel. Toen hadden ze nog een eigen magazijn.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2024 15:08 #1475403
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Twee dagen…
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2024 15:32 #1475405
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Willem, Volvisti
Willem schreef: "Wat verwacht je dan? Dat een klein handjevol VKV leden die toevallig een 7-serie heben zorgen voor een overweldigende vraag..."
Nee, daarom zal het opgaan in de VKV geen oplossing bieden voor de meeste problemen waar de V700v nu mee kampt. We moeten het van dezelfde vrijwilliger hebben. En of die nu lid zijn van de V700v, de VKV of van de bond van huisvrouwen maakt wat dat betreft dus niks uit.
Waarna Willem verder nog schreef: "... terwijl tegelijk een in zichzelf gekeerd clubje zo'n 200 specifieke 700/900 liefhebers weghoudt van lidmaatschap van de VKV?"
Geef daar dan eens een voorbeeld van. Er zijn zat leden van de V700v die ook lid zijn van de VKV. Er wordt niemand tegengehouden.
groetjes
Mathy
Willem schreef: "Wat verwacht je dan? Dat een klein handjevol VKV leden die toevallig een 7-serie heben zorgen voor een overweldigende vraag..."
Nee, daarom zal het opgaan in de VKV geen oplossing bieden voor de meeste problemen waar de V700v nu mee kampt. We moeten het van dezelfde vrijwilliger hebben. En of die nu lid zijn van de V700v, de VKV of van de bond van huisvrouwen maakt wat dat betreft dus niks uit.
Waarna Willem verder nog schreef: "... terwijl tegelijk een in zichzelf gekeerd clubje zo'n 200 specifieke 700/900 liefhebers weghoudt van lidmaatschap van de VKV?"
Geef daar dan eens een voorbeeld van. Er zijn zat leden van de V700v die ook lid zijn van de VKV. Er wordt niemand tegengehouden.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam