(alweer) snelheid website
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja het is bij mij ook weer huilen met de pet op de laatste tijd, snap er geen jota meer van.De rest van het internet is zo snel als een speer bij mij... hoe komt dit toch? gebruikerssessies? db queries? caching o.i.d.?asatter schreef : ik heb de laatste dagen zeer veel last van traagheid, wel 30 -40 seconde voordat ik op het forum pagina ben beland
de andere pagina's van de volvo700 site heb ik nog geen problemen ondervonden.
dan alleen de forum pagina
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb FireFox 3.5.4 en de site is sinds afgelopen week sneller dan ooit.
Een keer uitloggen, Cache lege, temp files wegmikken en temporaryinternet-files wegmikken en nog eens proberen?
Indien geen verbetering graag meer specs, dan zou ik er mee kunnen testen of de webmaster een en ander kunnen bekijken.
(OS, browser, dat soort spul.)
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Voor mijn gevoel is het probleem ontstaan na de database-migratie van afgelopen maandag. s Ochtends was alles nog Ok, maar 's middags was het hommeles.
Dat kan toeval zijn ,maar misschien is het voor jullie een aanwijzing.
Digibetische groeten,
Teuni
- V700 register
- Nieuw lid
-
Peter940
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Via recente discussies is de snelheid normaal, niet flitsend, maar binnen enkele tellen.
Diverse andere knoppen werken ook normaal.
Teuni
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Draai inmiddels op FireFox 3.5.5. en het open van <a href="/forum" target="_blank">het forum</a> is binnen 3 seconden gerealisserdBaseman schreef : Ligt dat niet gewoon aan de browser?
Ik heb FireFox 3.5.4 en de site is sinds afgelopen week sneller dan ooit.
Een keer uitloggen, Cache lege, temp files wegmikken en temporaryinternet-files wegmikken en nog eens proberen?
Indien geen verbetering graag meer specs, dan zou ik er mee kunnen testen of de webmaster een en ander kunnen bekijken.
(OS, browser, dat soort spul.)
Willem V. - Lidnr 583 - In between Volvo's - Nu een lease Priepmus<strike>945 16V GLE 1991 - Petrol Green Metallic945 D24TIC 1995 - Silversand Metallic</strike><a href="http://willem_v.mijnalbums.nl/">Mijn foto's
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is helemaal erg als je terug moet naar de discussies, dan duurt het een eeuw.@Anderen: e.e.a. heeft NIETS met de browsers of browserversies te maken maar is gewoon een vet time-out probleem.