Site onderhoud op zondag 24 juni 2007

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2007 15:49 #1171869 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opmerkingen over de opbouw van de site
Staat dit niet als onderwerp in het forum. die opbouw duurt en duurt en duurt. Als ik geen foutmelding in explorer heb dan heb ik hem wel in firefox. Graag toch enige aandacht aan die opbouw en snelheid, de lol is er na 4 dagen wel een beetje af. waarom moet altijd alles wat goed was veranderd worden, zagen we in ieder geval nog meer 7/900 series op de weg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2007 13:43 #1171955 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hier het zelfde

Holzken schreef : Staat dit niet als onderwerp in het forum. die opbouw duurt en duurt en duurt. Als ik geen foutmelding in explorer heb dan heb ik hem wel in firefox. Graag toch enige aandacht aan die opbouw en snelheid, de lol is er na 4 dagen wel een beetje af. waarom moet altijd alles wat goed was veranderd worden, zagen we in ieder geval nog meer 7/900 series op de weg.

Hej hej,

ik moet mij volledig aansluiten bij Rene's zijn bevindingen. De sidebars zijn vrijwel direkt zichtbaar, maar de rest vraagt wel erg veel tijd.

Tot u toe vind ik het nog geen verbetring van de site.

Hej då

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2007 13:57 #1171961 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Helaas terug naar oude layout...

Hier gaat het nu met langere (lees bredere) lijsten ook fout, de berichten lopen uit het middendeel en dat wordt niet als scrollbaar aangegeven. Vermoedelijk ligt het aan het feit dat de middelste 'kolom' vast tussen links en rechts zit. Niks mis mee, maar het is dan wel handig dat er een schuifbalk onder komt als de ruimte smaller is dan de content. (ik weet niet of dat mogelijk is)

Helaas weer terug naar de oude layout. Hij loopt nu wel links het scherm uit, maar ikkan de tekst nog lezen als ik van links naar rechts scroll. 

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2007 08:32 #1172028 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic vlakverdeling

Als ik "recente discussies" open klopt de vlakverdeling niet, van het middelste vak, het gele met alle berichtkoppen erin valt het rechter gedeelte achter het rechtse grijze vak weg. Van de namen is dus maar een klein eerste stukje te lezen.

Als ik een bericht open is dat middelste vak opeens een stuk breder en kan ik alles goed lezen.

Kan ik dat zelf aanpassen?

Groeten,

Ton. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2007 08:55 #1172029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Instelling?
Ton, Welke bvrowser gebruik je? Gebruik je de lay-out "eenvoudige lijst opengeklapt"? Dit is links onderaan de pagina.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2007 19:35 #1172104 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Net terug van mijn werk,

Net terug van mijn werk, bedankt voor de reaktie Gerard.

Ik gebruik Firefox maar eh, ik weet niet of er meer mensen zijn die mijn opmerking gelezen hadden, en er iets mee hebben gedaan maar er valt nu minder weg dan vanmorgen.

Alleen de lange namen valt nu het laatste stukje nog weg.

En ja, "eenvoudig opengeklapt" staat bij mij ingesteld .

Groet,

Ton. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2007 21:22 #1172115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De waarheid zal in het midden liggen

Een jaar geleden al hebben toch meerdere mensen aangegeven dat een site snel en toegangkelijk moet zijn, wel zo gemakkelijk in gebruik. Ik ben ook niet op de ledenvergadering geweest waar men dan besluit om "meer" te willen. Als ik snel technische info zoek ga ik wel naar brickboard, wil je een verhaal of dagboek, blog of hyve dan maar een eind heen en geef de link maar in de kletshoek. met andere woorden schieten wij ons doel hier niet voorbij. Een goede eenvoudige site die niet altijd veranderd geeft toch ook minder onderhoudstijd voor diegene die daar hun toch al spaarzame vrije tijd in steken. In ieder gaval hoop ik en velen met mij dat de boel in een paar dagen weer op stoom (snelheid) is.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 09:22 #1172433 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic regels afkorten
This comment has been moved <a href=" www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl.../12420#comment-60225 ">here.

• F.P.A.M. Schmiermann
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 21:32 #1172624 door F.P.A.M. Schmiermann
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann in topic Iets heel anders

Vandaag merkte ik een aantal keren dat ik na invoer van username en password niet, zoals gewoonlijk, opnieuw op de homepage terecht kwam, maar dat de volgende foutmelding in mijn browser verscheen:

"Fatal error: Allowed memory size of 41943040 bytes exhausted (tried to allocate 12288 bytes) in /export/home/volvo700vereniging.nl/htdocs/includes/image.inc on line 308"

Als ik mijn browser een pagina terug ging en opnieuw m'n inlogde kreeg ik weer deze melding. Na een aantal pogingen lukte het inloggen wel. Dit gebeurde zowel in IE7 op het werk (in de pauze!), als thuis net met Firefox. Ik weet niet of dit iets met het, overigens erg mooie, nieuwe thema of Drupal te maken heeft, maar storend is het wel.

Verder is het gewoon genieten van deze mooie site!

Frans

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 21:49 #1172629 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bekend probleem
Frans, die zien wij ook regelmatig. Het is een probleem met het verkleinen van foto's. De oorzaak is een bug in de server waar we nu draaien, we zijn als moderators aan het bedenken hoe we hier verder mee moeten. Dank voor je melding.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC