Site onderhoud op zondag 24 juni 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Ik zie onder Firefox 2.0.0.4 geen vraagtekentjes, maar ook geen "ik kan het plaatje niet vinden" ikoontje.
Klopt, Firefox doet dat inderdaad niet, maar IE wel (heb ik net geconstateerd). Ik gebruik beide browsers nu af en toe om te bestuderen waar de problemen nog zitten.
In ieder geval huppelt mijn beeld (bijna) niet onder IE, terwijl het met FF heel wisselend is. Ik snap nog niet waar dat vanaf hangt in FF.
Overigens is de snelheid in mijn beleving al verbeterd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Mogen we de mogelijkheid om PDF in een PDF-reader te openen weer terug? Bij de vorige versie openden die mooie jaarinfo-boeken in Adobe Reader, en kon ik ze van daaruit opslaan, vergroten, verkleinen, bladeren, etc. Nu openen ze in Drupal zelf, en kan ik alleen nog maar scrollen, niet met page-up-down bladeren, niet grotere tekst instellen, etc. Wat mij betreft dus geen verbetering. Kan het misschien zo gemaakt worden, dat hij alleen in Drupal opent als je geen standaard PDF-reader hebt ingesteld?
Je kan nog steeds (in ieder geval in IE) kiezen voor "opslaan als" en dan staat het op de HDD en kun je gewoon met acrobat er weer doorheen gaan zoals je wilt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mderijke schreef :
Je kan nog steeds (in ieder geval in IE) kiezen voor "opslaan als" en dan staat het op de HDD en kun je gewoon met acrobat er weer doorheen gaan zoals je wilt.
Dat noemen we bij ons op het werk een "workaround"............
Overigens heb ik gedurende de dag regelmatig laadtijden van een dikke 30 seconden, vandaag. Ik ben van arren moede maar gewoon aan het werk gegaan........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Admin schreef : ...daar is de populaire pagina's uit gevallen. Als je 'm terug wilt kan dat (denk ik, ga ik proberen).
Ik houd het linkermenu liever kort, althans, niet langer dan strict noodzakelijk. Eerlijk gezegd vind ik het totaal irrelevant welke pagina volgens de telling van de hits populair is. Hooguit leerzaam om te weten welke titels kennelijk mensen lokken.
Liever simpel en kort voor mij.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Johan,
Nog een vraagje: het menu-item links 'mijn Volvo 700 vereniging'....
Er staan nog wat oude dingen van mij, maar ik zie nergens hoe je dit kunt aanpassen. Hoe moet dat ook al weer?
Is er trouwens iemand die het gebruikt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
Is er trouwens iemand die het gebruikt?
Da's eigenlijk wel een goede vraag.. (van mij persoonlijk mag het weg)
Ik merk dat de knopjes niet doorkomen in de nieuwe theme, de oude heeft ze wel (groen/blauw/rode ronde knopjes onder 'lees verder..')
[Edit] correctie, heeft niks met de theme te maken, was een authorisatie setting [/edit]
De Mysite module waar dit stuk uit komt is bedoeld als een mogelijkheid om je vaste pagina's snel vanaf 1 plek te bereiken, het lijkt op wat je met <a href=" www.google.nl/ "> www.google.nl kan.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Admin schreef : De Mysite module waar dit stuk uit komt is bedoeld als een mogelijkheid om je vaste pagina's snel vanaf 1 plek te bereiken.
Eigenlijk een beetje de functie van 'mijn favorieten' dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik mis ook de volledige website statistieken.
Die zijn hoop ik nog wer ergens?
En komen ze weer zichtbaar terug op de site?