Site onderhoud op zondag 24 juni 2007

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 09:30 #1171205 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic gaat goed
alles lijkt te werken, alleen nog steeds veel letters uit beeld bij het nieuwe default thema, ik heb hem maar weer terug gezet naar de 'oude'.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 09:38 #1171207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Favorieten

Klopt het dat "Favoriete pagina's" is verdwenen? Zo ja, komt dat weer terug of is dat niet mogelijk? Verder lijkt het allemaal iets trager te gaan of ligt dat aan mijn PC/provider?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 09:42 #1171208 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic click to bookmark
Je Favorieten zijn verhuisd naar "My Bookmarks", staat nu aan. De onderliggende module is anders, je bookmarks zijn over genomen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 09:51 #1171209 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was niet in beeld
Inmiddels staat "bookmarks" ook in mijn rijtje. Bedankt.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 09:58 #1171210 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Is wat langzamer geworden

maar wellicht moeten er eerst weer wat indexen opgebouwd worden alvorens de snelhed er weer in komt.

Ik heb ook de oude layout maar weer gepakt, ging niet best met Firefox, maar dat was al bekend.

Het tekstinvoervak geeft nu ipv grote letters wel erg kleine letters. Ik heb de bril er maar bij op gezet .

De verhuizing is in ieder geval goed gelukt ! 

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 10:55 #1171217 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik mis wat...
Ik mis de handige functie "Forum - markeer alle discussies als gelezen".

Het kan liggen aan mijn browser (gebruik de oude layout omdat nieuwe niet werkt)- dat is nog een heel oude mozilla (updaten heeft wat voeten in de aarde), maar misschien ook niet.

Verder is het niet een beetje trager, maar heel erg veel. Een tijdelijk verschijnsel voor een week, omdat we vanaf elders draaien misschien?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 11:24 #1171219 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mist nog meer.

Ik mis inderdaad ook die functie, maar ook"Prive bericht aan schrijver" onderaande postings.

Daarnaast staat in het oude thema de knoppenbalk bovenin links, terwijl in het nieuwe thema de knoppenbalk rechts zit.

De lettergrootte is al genoemd, het uit beeld blijven lopen van tekst blijft nog steeds.

Overigens zag ik gisteren een banner van de 850club dwars door mijn beeld staan, ook dwars door de tekst waardoor de hele pagina uit het verband gerukt wordt.
Als alle "bezoek ook eens..." icoontjes gewoon max 100x100 zijn heb je daar geenlast van, alhoewel ik het sowieso niet nodig vind, mnaar dat is mijn mening.

Als laatste staa er een enorme hoeveelheid engelse tekst tussendoor, maar dat zal uiteindelijk wel goed komen. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 11:34 #1171223 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB=is nu MY INBOX

Baseman schreef :
Ik mis inderdaad ook die functie, maar ook"Prive bericht aan schrijver" onderaande postings.

Daarnaast staat in het oude thema de knoppenbalk bovenin links, terwijl in het nieuwe thema de knoppenbalk rechts zit.

De lettergrootte is al genoemd, het uit beeld blijven lopen van tekst blijft nog steeds.

Overigens zag ik gisteren een banner van de 850club dwars door mijn beeld staan, ook dwars door de tekst waardoor de hele pagina uit het verband gerukt wordt.
Als alle "bezoek ook eens..." icoontjes gewoon max 100x100 zijn heb je daar geenlast van, alhoewel ik het sowieso niet nodig vind, mnaar dat is mijn mening.

Als laatste staa er een enorme hoeveelheid engelse tekst tussendoor, maar dat zal uiteindelijk wel goed komen. 

Bas mijn prive berichten PB is er nog wel alleen heet nu My Inbox.

<pre>

</pre>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 12:37 #1171229 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Signature

Bij het plaatsen van een "quote" bericht staat er in het venster waarin je typt al de signature.

Na het indienen van het bericht komt daar ook nog eens de signature uit het profiel bij, dus staan er twee.

Bij het typen van dit "nieuwe" bericht staat er in het type-venster geen signature dus zal er straks waarschijnlijk gewoon 1 signature staan.

Verder een goede en snelle verhuizing, weinig van gemerkt, nu even wachten tot alle databases zijn geïndexeerd en de boel weer iets meer up-tempo is.

Goed stuk werk dus, mijn compelementen 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2007 12:38 #1171230 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorbeeld

mderijke schreef :
Bij het plaatsen van een "quote" bericht staat er in het venster waarin je typt al de signature.

Na het indienen van het bericht komt daar ook nog eens de signature uit het profiel bij, dus staan er twee.

Bij het typen van dit "nieuwe" bericht staat er in het type-venster geen signature dus zal er straks waarschijnlijk gewoon 1 signature staan.

Verder een goede en snelle verhuizing, weinig van gemerkt, nu even wachten tot alle databases zijn geïndexeerd en de boel weer iets meer up-tempo is.

Goed stuk werk dus, mijn compelementen 

Dit dient als voorbeeld van de 2 maal signature als je "quote" gebruikt.

<pre>

Maarten de Rijke, Lidnr 25,
740 TIC+++ &amp; V70 TDic

</pre>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC