940 LPT uit 1996 (B230FK) - geen Lays maar Blabla chips!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2013 20:41 #1378123
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1996...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2013 19:54 #1378876
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chips
En, zitten de chips er al in? Ben erg benieuwd

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2013 20:01 #1378879
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Wat heeft hij in die ruim een uur gedaan? Het enige wat doorgaans gesteld wordt is toespoor, door Volvo volgens mij ook de enige instelling die bedoeld is om na verlaten van de fabriek na te stellen. Andere zaken (bijv. stand van de veerpoten voor) zijn ook wel te stellen, maar dan is het wat meer werk. Heeft deze man dit ook gedaan? Ben benieuwd....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 23:17 #1378978
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koud...
Te koud... Ik wacht op iets warmer weer.Daarnaast moest ik dit weekend naar Zeist, ben net weer terug (in Fryslân).Lekker door de sneeuw ploegen
Volvo 740 GL - sedan - B230K - LPG - 1986Sleuteldagboek op: <a href=" www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=11480 "> www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=11480Tombo schreef : En, zitten de chips er al in? Ben erg benieuwd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 23:27 #1378980
door V700 register
Auto op de brug, bakje koffie erbij, praatje over de auto en wat ik er mee wil (hij doet ook veel race-bakken, hij racet zelf ook, BMW's met speciale wensen, etc), de uitlijnreflectorgevallen op de velgen klemmen (ze hebben vast een naam). Vervolgens zit het spul muurvast dus dat klopt hij eerst los (handig luchtgereedschap), afstellen, stuur recht, afstellen tot de waarden naar z'n zin zijn en vervolgens op z'n gemak een blokje met de auto rond om te voelen of het goed zit.
Na afloop zelf nog blokje om met de auto. "Bevalt het zo?". Bakje koffie, volgende klant komt net binnen, afrekenen. Geen stress
Bij het bandencentrum kwamen ze niet verder dan "meten, stellen, meten, zit in de groene vlakjes, dat is dan 60 Euro". Het is dan uitgelijnd maar er is meer uit te halen.
Beantwoord door V700 register in topic Secuur
Hij neemt er de tijd voor en werkt achter de komma.henk 940LPT schreef : Wat heeft hij in die ruim een uur gedaan?
Auto op de brug, bakje koffie erbij, praatje over de auto en wat ik er mee wil (hij doet ook veel race-bakken, hij racet zelf ook, BMW's met speciale wensen, etc), de uitlijnreflectorgevallen op de velgen klemmen (ze hebben vast een naam). Vervolgens zit het spul muurvast dus dat klopt hij eerst los (handig luchtgereedschap), afstellen, stuur recht, afstellen tot de waarden naar z'n zin zijn en vervolgens op z'n gemak een blokje met de auto rond om te voelen of het goed zit.
Na afloop zelf nog blokje om met de auto. "Bevalt het zo?". Bakje koffie, volgende klant komt net binnen, afrekenen. Geen stress
Bij het bandencentrum kwamen ze niet verder dan "meten, stellen, meten, zit in de groene vlakjes, dat is dan 60 Euro". Het is dan uitgelijnd maar er is meer uit te halen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2013 23:33 #1378982
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uurtje
Een uurtje bezig zijn om zoiets naar wens te krijgen is toch niet heel gek.
Ik ben er laatst met de drift 940 toch ff wat langer mee bezig geweest... Nu zitten er daar wat dingen op die ik wel verstelbaar heb gemaakt..
Ik ben er laatst met de drift 940 toch ff wat langer mee bezig geweest... Nu zitten er daar wat dingen op die ik wel verstelbaar heb gemaakt..
Moderators: Jerry Stam