Luchtfilter effect...JA

  • Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2010 21:02 #1289241 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Grote nadeel (tenminste dat vind ik) van de niet Mitsu turbo's is dat ze wat meer aanpassingen vergen om te monteren. Een Mitsu pas direct op standaard spruitstuk, downpijp, olie- en koelwaterleidingen.
Wat zou een goede, dagelijks bruikbare turbo zijn die met zo min mogelijk extra aanpassingen op onze redblocks past? Moet ook draaien met LH aangezien er maar heel weinig personen hier zijn die een ander management systeem gebruiken of willen gebruiken.
 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2010 21:48 #1289258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

gj schreef : Grote nadeel (tenminste dat vind ik) van de niet Mitsu turbo's is dat ze wat meer aanpassingen vergen om te monteren. Een Mitsu pas direct op standaard spruitstuk, downpijp, olie- en koelwaterleidingen.
Wat zou een goede, dagelijks bruikbare turbo zijn die met zo min mogelijk extra aanpassingen op onze redblocks past? Moet ook draaien met LH aangezien er maar heel weinig personen hier zijn die een ander management systeem gebruiken of willen gebruiken.
 

het voordeel van de montage wat je noemt klopt, alleen met een ander spruitstuk is dat weer teniet gedaan, waar Aaldert-Jan aan denkt. Het enige jammere aan de standaard downpipe aansluiting is is dat het turbinehuis met de conische flens niet zo mooi is als dat van de schuine flens. Maar als je dat wil upgraden is dat gelukkig weer het enige.
De T3 bij mij paste ook met niet al te veel gekke dingen, maar beduidend meer werk dan een mitsu passend (maken).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 16:12 #1299027 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BSR OPTIFLOW
Hallo
HEb hem er ook op zitten sinds vanmiddag!!
Heeft zeker effect...
Pakt beter op bij schakelen en turbo spoelt sneller op!
Geluid is echt super wat een geblaas:)))
Mengsel is iets rijk nu maar dat veranderd nog als ik vanavond ff paar honderd km erbij rij,
Bedenk net dat ik toch weer 45000 km gereden heb dit jaar
Nu vd week olie wissel en dit is mijn eerste auto waarbij ik het gered heb om dik 15 duizend km te doen zonder olie bij te hoeven vullen,staat nogsteeds op driekwart.
Al met al is de bsr optiflow een hele goeie aanrader met hitteschild dat zeer netjes is en past.
Denk dat je bij andere merken 2 a 3 maal meer betaald,nu 102 euro.
 
Groet  Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 16:21 #1299028 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ....
Denk dat ik ook maar is zo'n ding moet kopen dan.Misschien gaat ie dan is een keer ECHT hard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 16:22 #1299030 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo
Je rijdt 10 keer zoveel als ik Chris.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 17:36 #1299037 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic upgrade
Tis gewoon leuke upgrade Jelmar.
Wat ik wel zker weet is dat motor lekkerder oppakt en nog soepeler is.
 
Tja Michael het gaat wel hard zo met de km:)
Maarja dat is alleen mar goed voor onze redblocks,rijden en rijden en rijden op naar de 1 miljoen:))

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD