Luchtfilter effect...JA
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar jij doelt denk ik op het uitlaatspruitstuk & turbo, dat ligt nu bij de lasser dat zal volgende week wel klaar zijn denk ik zo.Dan nog een middagje mappen en dan mag ie weer

Rest van de upgrades is zo goed als klaar, bobines verplaatst, intercooler verplaatst, grotere oliekoeler.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat gaat lekker!!!
Heb je foto's?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet je daar maar even kijken ;)GJ had het blijkbaar al gezien
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
"Rest van de upgrades is zo goed als klaar, bobines verplaatst, intercooler verplaatst, grotere oliekoeler."
Maar we gaan erg offtopic nu merk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn LPG van Impco ging er op vooruit, als in: geen backfires meer. Maar geen ervaring met LPi.Wouter1973 schreef : ...Hoe zit het met de combinatie van zo'n luchtfilter en rijden op lpg (Lpi)?...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat zou betekenen dat je meer koppel hebt. Ook dat wordt gemeten op een vermogenstestbank. Kijk maar op het papiertje dat je bij de vorige vermogenstestdag (georganiseerd door Michael Oud) gekregen hebt.scaniar164 schreef : Wat er wel mee gewonnen wordt is een betere gasresponse en oppakken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het scherm om het luchtfilter sluit perfect af tegen de wielkast zodat er alleen lucht vanuit het zijscherm en rijwind binnen kan komen.
Wat betreft pk's zal dat er misschien maar een paar zijn maar je wint inderdaad koppel en reactie snelheid. Turbo spoelt nog sneller op.
Je hoeft het pedaal minder ver in te drukken voor het zelfde effect:)
Met name onderin waar de turbo moet beginnen met oppakken zie je een behoorlijke verbetering.
De meesten kijken alleen maar naar het maximale vermogen ipv naar de rest van de bandbreedte waar je juist behoorlijk wat kan winnen door dit soort optimalisatie slagen:)
Oja en het blijft kurkdroog op die plek.
Groeten,
AJ