mbc
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 11:36 #1292031
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog meer nuance
Ik denk dat nog meer nuance op zijn plaats is. Bij mijn B200FT in mijn eerste 940 kon ik prima tot 1 bar. Bij de B200FT in mijn tweede 940 kreeg ik al fuel cuts bij 0.85 bar. Boven de 0.8 bar is het best verstandig om aan een chip te gaan denken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 18:30 #1292073
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een klant van mij heeft een
Een klant van mij heeft een blits EBC, wat wil je weten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 20:59 #1292092
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wordt op een blitzz EBC de
Wordt op een blitzz EBC de druk aangegeven of moet je hem instellen op procenten van de totale druk? Ik heb een japanse gebruiksaanwijzing erbij. Heb nog wel een engelse op internet gevonden, ik begrijp daaruit dat je hem moet instellen op procenten. Ik heb juist de ebc gekocht omdat ik niet een drukmeter wou hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2010 08:25 #1292148
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meten is weten
en gissen is missen.En zonder meter word het toch gissen en dat kan wel eens veel geld gaan kosten.Kijk of je ergens een meter kunt lenen en gebruik die voor het afstellen en blijf aan de veilige kant als je zonder drukmeter gaat rijden.Ps waarom wil je er geen drukmeter in hebben?
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2010 11:41 #1292164
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Het is sowieso verstanding om een electronische drukregelaar regelmatig te controleren op juiste weergave aan de hand van een 'normale' turbodrukmeter.
Heb zelf nu bijna een jaar een EBC van Greddy maar heb nog steeds het vacuumslangetje van mijn oude turbodrukmeter afgedopt in het dashboardkastje liggen waar ik af en toe een analoge drukmeter op aansluit.
Een paar maanden geleden heeft dit zijn nut bewezen toen ik een klein scheurtje in een vacuumslang van de regelunit van de EBC had en deze een compleet verkeerde druk mat.
Heb zelf nu bijna een jaar een EBC van Greddy maar heb nog steeds het vacuumslangetje van mijn oude turbodrukmeter afgedopt in het dashboardkastje liggen waar ik af en toe een analoge drukmeter op aansluit.
Een paar maanden geleden heeft dit zijn nut bewezen toen ik een klein scheurtje in een vacuumslang van de regelunit van de EBC had en deze een compleet verkeerde druk mat.
Moderators: Jerry Stam