Groupbuy Ferrita uitlaten. Update!!! Bestelling ligt bij ET!
- V700 register
- Nieuw lid
-
koiter schreef : Update
strij003 schreef : <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td>4.Andre Struis</td><td>940 (b230FK)</td><td> </td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>5.Jan Geert</td><td>940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td>6.Holzken </td><td>940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>7.collega Scaniar164</td><td>940 (b230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>8. strij003</td><td>940 (b230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>9.Koiter</td><td>960 (B204FT)</td><td> (starre as!)</td><td> 1</td><td> 1</td></tr><tr><td>10.</td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
voor mijn volvo 740GL estate 230K uit 1987 heb ik van voor naar achteren een nieuwe uitlaat nodig, nu het volgende:
als eerste ben niet zo bekend met alle termen mbt uitlaat delen dus ik probeer het maar even zo,
ik kon op de ferrita website niet het eerste deel vanaf het motorblok niet vinden, heb ik niet goed gezocht of moet ik dat apart regelen, kan dat stuk ook van rvs zijn of moet dat een origineel deel zijn?.
alvast bedankt voor de moeite
gr JosZ

- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

het deel wat jij bedoelt heet het uitlaatspruitstuk. In de meeste gevallen is dit een origineel fabriekaf deel van het uitlaatsysteem.
Voor zover ik weet is dit deel niet va RVS, maar van gietijzer ofzo, dat weet ik niet precies.
Er zijn wel andere zgn. spaghetti spruitstukken maar die zijn voor normaal gebruik overbodig en onnodig duur (€370,-!), wordt wel voor autotuning enzo gebruikt.
Ik denk dat je voor dat gedeelte van het systeem beter hier op de site kunt vragen of op de sloop een goed exemplaar op de kop tikken.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor het deel met spruitstuk (vanaf de motor) weet ik niet of ferrita dat kan leveren maar er zijn wel diversen anderen die een spaghetti spruitstuk van rvs leveren voor de 740 modellen.
Ton (komt in deze topic eerder voor) zou je daar bij kunnen helpen hij heeft contacten binnen ferrita en anders kun je hett bij European tuning vragen. Ik zag het daar ook niet bij staan maar wellicht kunnen ze je meer verduidelijking geven dan ik.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aaldert-Jan schreef : Beste Mensen dit ziet er goed uit.
Aanstaande zondag zal deze groupbuy de volgende stap nemen namelijk een definitieve prijs en vervolgens waarbij ongetwijfeld iedereen het met de prijs eens zal zijn (ik laat het jullie eerst wel even weten hoor) zullen we daarna tot de aanschaf overgaan. De details omtrent betalingsverkeer zal ik jullie dan ook voorleggen.
Aanstaande Zondag is dus de deadline!
Met vriendelijke groet
Aaldert-Jan Haagsma
PS(Als jullie nog meer mensen weten of misschien jijzelf laat even weten wie of wat er nog meer op bovenstaande lijst aangevuld moet worden)<hr width="100%" size="2" />Beste Mensen,Graag wil ik proberen kortingen los te peuteren bij verschillende leveranciers van Ferrita uitlaat systemen. En ik weet van enkele van jullie dat ze dat het beste/mooiste/bruutste etc. uitlaat systeem vinden. (ik zelf ook)
Graag verneem ik van een ieder die interesse heeft of ze hier serieus aan mee willen doen. Vervolgens als er een respectabel aantal is dan kan ik definitieve afspraken maken met een leverancier.
Vermeld dan ook aub. wat je precies wilt en of het voor een turbo is of atmosferische motor en welke type auto je hebt.
Ik zou zeggen meld je aan en wijs mede volvisti's op de mogelijkheden bij deze groupbuy.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan
<table border="0" align="center"><tbody><tr><td> Naam</td><td>Volvo type </td><td> 2,5' uitlaat vanaf cat</td><td> 3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td> 1.Aaldert-Jan</td><td> 940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 2.Scaniar 164</td><td> 940 (B230FB)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 3.Miquelangelo 1969</td><td> 940 (B234F)</td><td> </td><td> 1</td><td> </td></tr><tr><td> 4.Andre Struis</td><td> 940 (230FK)</td><td> </td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 5.Jan Geert</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td> 6.Hotzken</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 7.Collega Scaniar164</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 8.Strij003</td><td> 940 (B230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 9.Koiter</td><td> 960 (B204FT) Starre as!</td><td> </td><td> 1</td><td> 1</td></tr><tr><td> 10 JosZ</td><td> 740 estate B230</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aanstaande zondag zal deze groupbuy de volgende stap nemen namelijk een definitieve prijs en vervolgens waarbij ongetwijfeld iedereen het met de prijs eens zal zijn (ik laat het jullie eerst wel even weten hoor) zullen we daarna tot de aanschaf overgaan. De details omtrent betalingsverkeer zal ik jullie dan ook voorleggen.
Met vriendelijke groet
Aaldert-Jan Haagsma
PS(Als jullie nog meer mensen weten of misschien jijzelf laat even weten wie of wat er nog meer op bovenstaande lijst aangevuld moet worden)<hr width="100%" size="2" />Beste Mensen,Graag wil ik proberen kortingen los te peuteren bij verschillende leveranciers van Ferrita uitlaat systemen. En ik weet van enkele van jullie dat ze dat het beste/mooiste/bruutste etc. uitlaat systeem vinden. (ik zelf ook)
Graag verneem ik van een ieder die interesse heeft of ze hier serieus aan mee willen doen. Vervolgens als er een respectabel aantal is dan kan ik definitieve afspraken maken met een leverancier.
Vermeld dan ook aub. wat je precies wilt en of het voor een turbo is of atmosferische motor en welke type auto je hebt.
Ik zou zeggen meld je aan en wijs mede volvisti's op de mogelijkheden bij deze groupbuy.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan
<table border="0" align="center"><tbody><tr><td> Naam</td><td>Volvo type </td><td> 2,5' uitlaat vanaf cat</td><td> 3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td> 1.Aaldert-Jan</td><td> 940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 2.Scaniar 164</td><td> 940 (B230FB)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 3.Miquelangelo 1969</td><td> 940 (B234F)</td><td> </td><td> 1</td><td> </td></tr><tr><td> 4.Andre Struis</td><td> 940 (230FK)</td><td> </td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 5.Jan Geert</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td> 6.Hotzken</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 7.Collega Scaniar164</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 8.Strij003</td><td> 940 (B230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 9.Koiter</td><td> 960 (B204FT) Starre as!</td><td> </td><td> 1</td><td> 1</td></tr><tr><td> 10 JosZ</td><td> 740 estate B230K</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met vriendelijke groet
Aaldert-Jan Haagsma
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan
<table border="0" align="center"><tbody><tr><td> Naam</td><td>Volvo type </td><td> 2,5' uitlaat vanaf cat</td><td> 3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td> 1.Aaldert-Jan</td><td> 940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 2.Scaniar 164</td><td> 940 (B230FB)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 3.Miquelangelo 1969</td><td> 940 (B234F)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 4.Andre Struis</td><td> 940 (230FK)</td><td> </td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 5.Jan Geert</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> ?</td><td> ?</td></tr><tr><td> 6.Hotzken</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 7.Collega Scaniar164</td><td> 940 (230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 8.Strij003</td><td> 940 (B230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> 9.Koiter</td><td> 960 (B204FT) Starre as!</td><td> </td><td> 1</td><td> 1</td></tr><tr><td> 10.JosZ</td><td> 740 Estate (B230K)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
- V700 register
- Nieuw lid
-
door een combinatie van onkunde, onwetendheid en ongeduld mijnerzijds heb ik gisteravond het tabelletje niet compleet ingevuld ik had ingevuld B230 en dat moet zijn B230K, heb het nog een keer gepoogt, maar ik zag vanmorgen dat er ineens B230f staat?
dus effe voor de zekerheid ik heb een 740GL estate B230K motor.
sorry voor het ongemak, en nogmaals bedankt voor de moeite
gr JosZ

- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste JosZ,JosZ schreef : ha Aaldert-Jan,
door een combinatie van onkunde, onwetendheid en ongeduld mijnerzijds heb ik gisteravond het tabelletje niet compleet ingevuld ik had ingevuld B230 en dat moet zijn B230K, heb het nog een keer gepoogt, maar ik zag vanmorgen dat er ineens B230f staat?
dus effe voor de zekerheid ik heb een 740GL estate B230K motor.
sorry voor het ongemak, en nogmaals bedankt voor de moeite
gr JosZ
Geen punt is al aangepast, bedankt dat je je aansluit bij deze groupbuy.
Groetjes A-J