Groupbuy Ferrita uitlaten. Update!!! Bestelling ligt bij ET!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De klant heeft niet om gratis montage gevraagd. Daar is de branche zelf mee gekomen.struis schreef : 50 of meer % korting!
De klant betaald de bruto prijs, voor het verschil mag je de uitlaat monteren.........
Geen vetpot dus.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zouden jullie eens kunnen vragen of het mogelijk is, de laatste pot met twee pijpjes i.p.v. één pijpje te bestellen en wat dat gaat kosten?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen zal ik het eens vragen maar volgens mij is er geen keus. Maar morgen krijg je een antwoord van me.
Groeten Aaldert-Jan
- André Struis
- Nieuw lid
-
Dat was er maar ÉÉN.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik verwacht eigenlijk dat we meer als 20% korting moeten kunnen krijgen, om te kijken wat ze met marges doen heb ik de prijs aanvraag op 4 verschillende plekken gelegd.
Ach ja we horen het denk ik wel van de week.

- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik denk inderdaad, wanneer je met zo´n order aankomt, er zeker over de prijs valt te onderhandelen.
Je betaald toch cash!
NB is de korting in of excl. BTW?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze zijn aan het overleggen of ze zelf bij ferrita kortingen kunnen bedingen.

- Marco
- Nieuw lid
-
Voor welk type 960's (1 of 2) is er een uitlaat leverbaar. Voornamelijk het type Multilink zal hierin bepalend zijn lijkt mij zo.
Wat is het type uitlaat. RVS variant in Sport of Reguliere uitvoering. Op de site van Ferrita worden deze twee varianten in RVS getoond.
Waaruit bestaat deze set. Type dempers, buizen en bevestigingsmateriaal zoals beugels en rubbers.
Welk type eindstuk/sierstuk wordt standaard met de uitlaatset geleverd en wat is de maat van de set (2,5 of 3,0 inch).
Tenslotte natuurlijk de prijs van de 960/90 uitlaatsets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een 940 estate uit 1998 met turbo. Volgens de vin decoder motor type B23A maar deze wordt verder door niemand genoemd dus dat zal niet kloppen denk ik. Ik denk aan de 2.5" vanaf de kat, deze zou volgens mij dan op 315 euro uitkomen inc btw. E.e.a. onder voorbehoud, ik zal namelijk ook een montage adres moeten zoeken.