Groupbuy Ferrita uitlaten. Update!!! Bestelling ligt bij ET!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Exact hetzelfde blok en carrossrie.Holzken schreef : Voor een 940 LPT B230FK Estate uit 1995.
e.e.a. natuurlijk afhankelijk van de prijs en mogelijk ook nog in de markt voor een 744 Turbo Intercooler (MY1990) met B230FT
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Worden ze compleet geleverd met beugels en rubbers?
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag contact gehad met European tuning bij 15 stuks durven ze me nu al 20% korting te geven (en dat met een mix van 2,5", 3"' uitlaten en downpipes en racecat's etc...)
Bij Rica hetzelfde een rekensommetje 2,5" kost normaal €420,- dan kost het €336,-. Mijn vermoedens zijn dat als we 20 uitlaat delen willen kopen dan kan de korting wel tot 30% oplopen. Want dan worden er bij Ferrita zelf ook nog kortingen afgedongen.
Ton als je wat informatie heb die je wilt delen dan hoor ik dat graag.
PS (hoe kan ik een lijst maken van aanvragen van personen waarbij ze zelf de namen kunnen invullen?)
Groeten
A-J
- V700 register
- Nieuw lid
-
bovenin staat een tabel waar iedereen hem, haar gegevens kan invullen voor de serieus gegadigden. Ik heb het al ingevuld en daar kun je ook aangeven hoeveel je van wat wil hebben.
Als ik een mooi rijtje heb dan ga ik een serieuze en gerichte prijs opvraag doen en ondernemen we de volgende stappen.

Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joah. Ik ben wel geinteresseerd in een JT systeem.gj schreef : Op zich interesse in een goed Ferrita systeem. Ik ben erg nieuwsgierig naar de prijzen. Zweeds blijft een lastige taal...
Ik ben ook erg geinteresseerd in een systeem van JT-tuning, zijn daar nog meer liefhebbers voor te vinden?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi Aaldert-Jan,Aaldert-Jan schreef : aah gevonden,
<u>bovenin staat een tabel waar iedereen hem, haar gegevens kan invullen voor de serieus gegadigden</u>. Ik heb het al ingevuld en daar kun je ook aangeven hoeveel je van wat wil hebben.
Aaldert-Jan

ik ben bang dat jij het tabelletje moet invullen. Ik kan alleen via een reactie aangeven wat ik zou willen, maar kan dat niet zelf in jou tabelletje zetten!
Dus voor mij mag je deze gegevens noteren.
940 estate, 16V B234F vanaf kat. tot en met einddemper, minimaal 2,5" of 3"

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanavond gaat even niet lukken maar eerdaags zal ik ze in gaan vullen.
Groeten.
A-J
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aaldert-Jan schreef : Beste Mensen,
Graag wil ik proberen kortingen los te peuteren bij verschillende leveranciers van Ferrita uitlaat systemen. En ik weet van enkele van jullie dat ze dat het beste/mooiste/bruutste etc. uitlaat systeem vinden. (ik zelf ook)
Graag verneem ik van een ieder die interesse heeft of ze hier serieus aan mee willen doen. Vervolgens als er een respectabel aantal is dan kan ik definitieve afspraken maken met een leverancier.
Vermeld dan ook aub. wat je precies wilt en of het voor een turbo is of atmosferische motor en welke type auto je hebt.
Ik zou zeggen meld je aan en wijs mede volvisti's op de mogelijkheden bij deze groupbuy.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan <table border="0" align="center"><tbody><tr><td> Naam</td><td>Volvo type </td><td> 2,5' uitlaat vanaf cat</td><td> 3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td> 1.Aaldert-Jan</td><td> 940 (B230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> 2Scaniar164</td><td> 940 (b230fb)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>