Groupbuy Ferrita uitlaten. Update!!! Bestelling ligt bij ET!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 19:28 #1226571 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Verdere informatie?
Nee, verdere informatie heb ik niet, ik bied mijn hulp aan voornamelijk wat betreft de zweedse taal, eventueel contact met Ferrita of leden die iets op hun website zien staan en willen weten wat het betekent.
Ik heb een e-mailadres gekregen van diegene waar ik mee gesproken heb en hij wil graag alle informatie geven en wil graag bij grotere aantallen een prijs maken.

Groeten,

Ton. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 20:08 #1226586 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Wordt wel een héééle lange posting dan!!!

scaniar164 schreef :

Aaldert-Jan schreef : Beste Mensen,
Graag wil ik proberen kortingen los te peuteren bij verschillende leveranciers van Ferrita uitlaat systemen. En ik weet van enkele van jullie dat ze dat het beste/mooiste/bruutste etc. uitlaat systeem vinden. (ik zelf ook)
Graag verneem ik van een ieder die interesse heeft of ze hier serieus aan mee willen doen. Vervolgens als er een respectabel aantal is dan kan ik definitieve afspraken maken met een leverancier.
Vermeld dan ook aub. wat je precies wilt en of het voor een turbo is of atmosferische motor en welke type auto je hebt.
Ik zou zeggen meld je aan en wijs mede volvisti's op de mogelijkheden bij deze groupbuy.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td>&#160;</td></tr></tbody></table>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 20:52 #1226597 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic door gaan
Gaat toch goed zo!
Kan Aaldert Jan later een lijst maken!
OP naar de 20!!!! 

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 21:13 #1226603 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Compleet
@Ben, Helemaal compleet met beugels, rubbers boutjes moertjes ringetjes.
Waarbij wel opgemerkt dient te worden dat de boutjes niet van rvs zijn.
Beetje slordig van meneer Ferrita, zeker als je bedenkt dat de uitlaat er weer voor een jaartje of 50-60 onder zit........ of langer

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 21:20 #1226605 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ik ook
4. André Struis  , 940 B230 FK.  3" downpijp met racekat    eindstuk heb ik al

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 22:01 #1226615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb er 1 bij gezet

Miquelangelo1969 schreef :

scaniar164 schreef :

Graag wil ik proberen kortingen los te peuteren bij verschillende leveranciers van Ferrita uitlaat systemen. En ik weet van enkele van jullie dat ze dat het beste/mooiste/bruutste etc. uitlaat systeem vinden. (ik zelf ook)
Graag verneem ik van een ieder die interesse heeft of ze hier serieus aan mee willen doen. Vervolgens als er een respectabel aantal is dan kan ik definitieve afspraken maken met een leverancier.
Vermeld dan ook aub. wat je precies wilt en of het voor een turbo is of atmosferische motor en welke type auto je hebt.
Ik zou zeggen meld je aan en wijs mede volvisti's op de mogelijkheden bij deze groupbuy.
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td> 4.Andre Struis</td><td> 940 (b230FK)</td><td> </td><td> </td><td> 1</td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 23:20 #1226636 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ben wel benieuwd naar de
ben wel benieuwd naar de prijs vanaf de kat van een 2,5 of een 3 ...
doe dus wel mee..
racekat is beetje teveel van het goede ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 15:00 #1226673 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bijgewerkt

scaniar164 schreef :

Miquelangelo1969 schreef :

scaniar164 schreef :

Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td>4.Andre Struis</td><td>940 (b230FK)</td><td> </td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>5..Jan Geert</td><td> </td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td>6.Holzken </td><td> </td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>7.collega Scaniar164</td><td>940 (b230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 17:09 #1226721 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik doe mee
Beste Mensen,
Met vriendelijke groet,
Aaldert-Jan <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td>4.Andre Struis</td><td>940 (b230FK)</td><td> </td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>5.Jan Geert</td><td> </td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td>6.Holzken </td><td> </td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>7.collega Scaniar164</td><td>940 (b230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>8. strij003</td><td>940 (b230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>9.</td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>10.</td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 17:45 #1226725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch proberen
Update

strij003 schreef : <table border="0" align="center"><tbody><tr><td>Naam</td><td>Volvo type </td><td>2,5' uitlaat vanaf cat</td><td>3"uitlaat vanaf cat</td><td>3" downpipe met racecat </td></tr><tr><td>1.Aaldert-Jan</td><td>940 (B230FK)</td><td>1</td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>2.Scaniar164</td><td>940 (b230fb)</td><td>1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>3.Miquelangelo1969</td><td>940 (B234F)</td><td> </td><td>1 </td><td> </td></tr><tr><td>4.Andre Struis</td><td>940 (b230FK)</td><td> </td><td> </td><td>1</td></tr><tr><td>5.Jan Geert</td><td> </td><td> 1</td><td> ?</td><td> </td></tr><tr><td>6.Holzken </td><td> </td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>7.collega Scaniar164</td><td>940 (b230FK)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>8. strij003</td><td>940 (b230FD)</td><td> 1</td><td> </td><td> </td></tr><tr><td>9.Koiter</td><td>960 (B204FT)</td><td> (starre as!)</td><td> 1</td><td> 1</td></tr><tr><td>10.</td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC