De schrik zit er flink in, APK afkeur vd 940!

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
27-07-2012 06:53 #1364873 door Wytze Broerze

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 07:49 #1364875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oja
Oja, da's waar ook. De goodyears komen daar vandaan. Ik ga ze er straks lekker zelf om draaien en balanceren bij de dhz garage. Heb ik toch nog een voordeeltje van m'n zomerbaantje van tien jaar geleden.

Oja, en Wytze, ik had t verder niet meer nagerekend. Het zal best per merk wat verschillen. Zoals je wellicht weet heb ik 't niet zo op michelin. Heb 't dus ook nog nooit vergeleken ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2012 16:15 #1365073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Michelin
He Michael, wat vreemd toch: ik zweer bij Michelins op m'n Volvo's.
Ik heb er van alles onder gehad, Vredestein, Goodyear etc. en kom altijd weer terug bij Michelin zomerbanden. Alleen de Dunlop winterbanden bevallen me goed, die had ik via de ADAC tests uitgezocht....
De Amazon en 144 staan nu op Vredstein respectievelijk Gislaved ivm de prijzen, maar als ze versleten (of te oud) zijn komen daar ook weer Michelins op, al zijn ze in "classic" 165-15 idioot duur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2012 18:24 #1365078 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG probleem
In aanvulling op alle nuttige adviezen, lees dit even www.volvo700vereniging.nl/node/2005 over bokkende motor op LPG. Begin met het drukmembraan, minst kostbaar en heel vaak de oplossing.
Wat de uitlaat betreft, bij mijn laatste beurt vertelde de garage dat het vervangen van het stuk met de katalysator weinig voorkomt, vanwege het veel sterkere materiaal van dat deel. Dus zou ik nog maar eens een andere garage naar laten kijken
Voor alles bij elkaar heb je weer een mooie auto, gewoon houden dus!
Succes

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC