Klaar! :-) Inbouwdraadje dampgasinjectie
- R Dobbelaere (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2020 23:39 #1461755
door R Dobbelaere (GAST)
Beantwoord door R Dobbelaere (GAST) in topic en na 7 jaar?
Ik ben ook op zoek naar een Stag 300 met ISA2 functie.
Op dit moment rij ik met een B230F, aan het upgraden naar een B234F dus ik zoek een verdamper tot max 170pk oid.
De site van megapol heeft nog wel wat kits voor 4 cilinders te koop, maar alleen voor hele lage vermogens. Heb jij nog een bestellijst van jouw project of zin om mee te kijken naar actuele linkjes?
Op dit moment rij ik met een B230F, aan het upgraden naar een B234F dus ik zoek een verdamper tot max 170pk oid.
De site van megapol heeft nog wel wat kits voor 4 cilinders te koop, maar alleen voor hele lage vermogens. Heb jij nog een bestellijst van jouw project of zin om mee te kijken naar actuele linkjes?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2020 23:48 #1462205
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Niet lang
Deze rode 940 heeft daarna nog een jaar prima gereden met de stag installatie. Daarna om andere redenen gesloopt en door iemand anders toch weer opgebouwd. (G3 op kenteken)
Ondertussen heb ik wat meer ervaring met LPG inbouwen en het beste advies dat ik je kan geven is te kiezen voor Prins VSI. Goed ingebouwd heb je daar jarenlang geen omkijken meer naar. Andere installaties zijn ook wel prima, maar geven wat meer onderhoud met af en toe een storing.
Prins VSI kun je ook prima 2ehands kopen. Onze huidige 240 rijd nu 5 jaar/250.000km probleemloos rond met een installatie die bijeen gescharreld is uit 3 slopers. Daarbij wel even opletten dat je niet VSI 1 en 2 mixt.
Ondertussen heb ik wat meer ervaring met LPG inbouwen en het beste advies dat ik je kan geven is te kiezen voor Prins VSI. Goed ingebouwd heb je daar jarenlang geen omkijken meer naar. Andere installaties zijn ook wel prima, maar geven wat meer onderhoud met af en toe een storing.
Prins VSI kun je ook prima 2ehands kopen. Onze huidige 240 rijd nu 5 jaar/250.000km probleemloos rond met een installatie die bijeen gescharreld is uit 3 slopers. Daarbij wel even opletten dat je niet VSI 1 en 2 mixt.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2020 23:59 #1462484
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic ?
Dacht dat dit het Volvo700 Forum was. 
Lijkt eerder het gasinstallatie-installatie-forum

Lijkt eerder het gasinstallatie-installatie-forum

Moderators: Jerry Stam