Klaar! :-) Inbouwdraadje dampgasinjectie
- G. Los
-
- Premium lid
-
Ik weet niet precies wat voor tank je gebruikt, maar ik schat in eensoort van donuttank-model. Vaak hebben die een multiventiel waar alles op en aan zit. Dus niet een aparte afnamekraan/afsluiter. Belangrijk is inderdaad de 8 mm leiding en kraan. Misschien een multiventiel met 8 mm doorgang?Chris B schreef : Zit alleen nog even met de LPG leiding van tank naar verdamper en de afnamekraan op de tank. Er zijn zoveel verschillende maten en draadsoorten en aansluittypen dat ik het even niet meer zie. Wat ik wil aanleggen is een kunststof 8mm leiding en een hoog vermogen afnamekraan. Iemand hier ervaring mee?
groeten, Chris
Flip@ wat voor setje wil jij inbouwen als ik vragen mag? KME turbo met magicjets?
Volvo 760 Turbo Estate, Juni 1986, B230ET, M46, RHD, Leer, zilver met.Volvo 740 Estate, november 1986, B230K, M47, roomwit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gydomatra schreef : Flip@ wat voor setje wil jij inbouwen als ik vragen mag? KME turbo met magicjets?
AC Autogas Stag-300 computer met KME Gold turbo verdamper en magicjets injectoren. Chris heeft zo te zien dezelfde verdamper liggen. Zoek alleen nog een tank en wat klein sul en dan kan ik het langzaam maar zeker inbouwen.
Ik zal het topic verder niet kapen, kom tzt wel met mijn inbouw en kunnen we van elkaar leren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zijn er al vorderingen/ondervindingen?Ben heel benieuwd hoe je tot nu toe "gevaren" bent.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Gisteravond heb ik de topicstart bijgewerkt met nieuwe tekst en foto's. Tot nu toe gaat het goed, ben nu bezig met leidingwerk. Kwaliteit daarvan weet ik dus pas als de boel draait (en dus in de fik gaat ) Nee, van dat laatste hoop ik natuurlijk dat dat niet gebeurt.
Overmorgen beugeltje maken voor lpginjectorrail en van t weekend de elektra aansluiten. Dan zit alles erin.
grtz Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mmmm... mooi man, ben benieuwd, echt een heel leuk en vooral leerzaam projectje van jou voor ons =PLuister wel even naar Jan Geert zijn advies, ik denk dat hij gelijk heeft n.l.En... wat Flip vraagt, is belangrijk i.v.m. de keuring denk ik.Afijn... dit draadje staat mooi onder mijn "Favoriete pagina's" nu.Chris B schreef : Hey Rob,
) Nee, van dat laatste hoop ik natuurlijk dat dat niet gebeurt.
Gisteravond heb ik de topicstart bijgewerkt met nieuwe tekst en foto's. Tot nu toe gaat het goed, ben nu bezig met leidingwerk. Kwaliteit daarvan weet ik dus pas als de boel draait (en dus in de fik gaat
Overmorgen beugeltje maken voor lpginjectorrail en van t weekend de elektra aansluiten. Dan zit alles erin.
grtz Chris
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Als ik bezig ga met het beugeltje maken zal ik ook even een blik werpen op de lpg leiding, meen dat er geen datum op staat.
Leer er trouwens zelf ook veel van...
Groeten!
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
het eerrste dat je bij tappen goed moet doen is het gaatje boren van de goede maat.
tot M6 kan je vermenigvuldigen met 0,8 bv. de 6 met 0,8 vermenigvuldigen het gaat je wordt dan 4,8 en geen 5 mm.
M4 wordt dan 4x0,8=3,2 en geen 3 of 3,5.
Bij elke slag die je de tap draait een 1/4 slag terug want dan breekt de spaan af, dat hoeft niet bij alle tappen maar als je het bij iedere tap doet kan het niet mis.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groet John
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
groet, Chris