Slaat af bij remmen
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Daar gaat een vacuumslang naartoe met de klep erin.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat leek me inderdaad ook niet, temeer ik hem zelf al eens heb ingebouwd en het toch anders hoort.Anyway, die slang is er af, maar heb nog niet getest. Gesis blijft.henk 940LPT schreef :
Dat lijkt me toch het antwoord van iemand die hierin geen verstand van zaken heeft. Volgens mijn heeft Volvo het niet zo gemaakt, de huidige situatie wordt aangenomen als zijnde origineel.Baseman schreef : Als het niet zo hoort, waarom zou Volvo het dan zo gemaakt hebben, was het antwoord......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Samen met de uitspraak hierboven John, zou dat dus betekenen dat die klep stuk is?jdutman schreef : De rembooster zit bij mij links (gezien vanaf de bestuurdersplaats) tegen het schutbord(ronde trommel) in de motorruimte.
Daar gaat een vacuumslang naartoe met de klep erin.
Als dat de conclusie zou zijn, dan meteen een paar vragen;
- is dat een dure grap
- is het zelf te doen
- hoeveel haynes-sleuteltjes heeft die klus?
- wie heeft er zon ding.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb de schakelaar aan het frame bediend. De schakelaar die de rempedal drukt wanneer het niet ingedrukt is. 'normal close'.Baseman schreef :
We praten volgens mij langs elkaar.Die af-schakelaar die ik bedoel, zit met een beugeltje aan het frame vast, waar je rempedaan in zit.Niet de off-switch die aan de hendel zit.guyhorn schreef : Ik heb de pedal met de ene hand gedrukt en met de andere de 'af-schakelaar' bediend.
Ik zal effe kijken.
En als je antwoorden krijgt op je vragen dan hoor ik het ook graag.
- is dat een dure grap
- is het zelf te doen
- hoeveel haynes-sleuteltjes heeft die klus?
- wie heeft er zon ding.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-