Vakantie trips 2017 ! Waar breng jij je Volvo naartoe, of waar brengt de Volvo jou naartoe ?
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2017 09:24 #1439127
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Cumbria
Vandaag nog even (met de trein heen, met de auto terug) voor het werk in Duitsland onderweg, dinsdag en woensdag op kantoor, donderdag inpakken en dan donderdagnacht op weg naar Cumbria, waar we in Carlisle een huis hebben gehuurd. De rit gaat via de Eurotunnel naar boven, volgens TomTom 988 km van Utrecht. We verheugen ons al op deze drie weken, en het zou zomaar kunnen dat we iemand van hier tegenkomen als ik dt draadje goed lees, leuk! Ook iedereen die een andere kant op gaat een prettige vakantie gwenst.
Groeten,
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2017 09:24 #1439128
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blijft spannend worteltjestaart
De eerste grote rit, voor mij naar Oostenrijk blijft spannend. Toch komt dat ook doordat ik , na aanschaf, wat achterstallig onderhoud heb moeten inhalen.
Bovendien lees je hier op dit geweldige forum veel problemen terwijl het gros uiteraard gewoon probleemlos rond rijd.
Tijdens mijn apk heb ik bij nordicar ze nog ff goed een zomer check laten doen, kwam niets bijzonders uit !
Bovendien lees je hier op dit geweldige forum veel problemen terwijl het gros uiteraard gewoon probleemlos rond rijd.
Tijdens mijn apk heb ik bij nordicar ze nog ff goed een zomer check laten doen, kwam niets bijzonders uit !
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-07-2017 11:46 #1439135
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic No worries
Geen zorgen, mocht je in het buitenland komen te staan dan deel je op deze site gewoon de klacht, iedereen denkt met je mee en het moet wel gek zijn als daar geen oplossing uit voortkomt. Bovendien verzendt Timen ,volgens mij indien nodig, ook onderdelen naar het buitenland. Die zijn dan met een paar dagen ter plaatse.
Ik heb jarenlang met (toen nog) belastingvrije campers rondgetrokken (Saviem SG2 uit 1967 en Mercedes 308 Hebocar uit 1979), ben ook wel eens komen te staan maar was altijd binnen een dag weer mobiel. Zelf wat gereedschap, ijzerdraad, ti-wraps en een reis en kredietbrief meenemen en je komt vanzelf weer thuis. Vaak is het een kwestie van deduceren en logisch nadenken, die old school beestjes bevatten gelukkig weinig computers. Fijne vakantie!
groet,
Pascal
Ik heb jarenlang met (toen nog) belastingvrije campers rondgetrokken (Saviem SG2 uit 1967 en Mercedes 308 Hebocar uit 1979), ben ook wel eens komen te staan maar was altijd binnen een dag weer mobiel. Zelf wat gereedschap, ijzerdraad, ti-wraps en een reis en kredietbrief meenemen en je komt vanzelf weer thuis. Vaak is het een kwestie van deduceren en logisch nadenken, die old school beestjes bevatten gelukkig weinig computers. Fijne vakantie!
groet,
Pascal
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2017 19:40 #1439138
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Als Norricar geen
Als Norricar geen bijzonderheden vindt, dan zou ik me geen zorgen maken. Dat is een hele goede Volvo garage.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2017 06:50 #1439147
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
vorige week de grote Hobby enkelasser en vrouw + kinderen opgehaald van een kameraad van mij in Luxemburg. Dit nadat hij zijn enkel had gebroken en met spoed al naar Nederland was gebracht voor operatie hieraan.
Was voor ons een leuk dagje uit, voor mijn kameraad, vrouw en kids beduidend minder natuurlijk.
Wel een erg leuke reis gehad samen met mijn zoon. De T5 had nergens geen moeite mee en trok het ding zo omhoog. Heengereden via Dld, Aachen, Trier, Bittburg dus dwars door het Eiffelgebergte heen (wat maar een paar heuveltjes zijn) terug via Verviers (Belgié) en Aachen naar Venlo toe. Nog een paar heerlijke haarspeldjes gehad in Luxemburg
Was voor ons een leuk dagje uit, voor mijn kameraad, vrouw en kids beduidend minder natuurlijk.
Wel een erg leuke reis gehad samen met mijn zoon. De T5 had nergens geen moeite mee en trok het ding zo omhoog. Heengereden via Dld, Aachen, Trier, Bittburg dus dwars door het Eiffelgebergte heen (wat maar een paar heuveltjes zijn) terug via Verviers (Belgié) en Aachen naar Venlo toe. Nog een paar heerlijke haarspeldjes gehad in Luxemburg

- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-07-2017 08:25 #1439149
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic De
945 en zijn baasje blijven thuis. Ipv lekker luieren moet de 945 aan het werk. Baasje gaat door met de verbouwing thuis en vrouwlief en zoon gaan met haar zus en de Kids naar Italië.
Maar wel met een Volvo een V40 uit 2003
Maar wel met een Volvo een V40 uit 2003
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2017 10:57 #1439150
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hyeres aan de Middellandse zee
Ik ga met de S90 naar zuid Frankrijk om met mijn 3 kinderen te kamperen aan de Middellandse zee.
Groeten Dennis.
Groeten Dennis.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2017 00:56 #1439178
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic al weer terug
van de waddenzee.
Sterkte met het UWV Ronald... Die weten wel de pret te bederven zo.
Sterkte met het UWV Ronald... Die weten wel de pret te bederven zo.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2017 01:04 #1439179
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic @ worteltjestaart
Ter geruststelling
Vorig jaar met de 30 jaar oude 740 naar Frankrijk geweest
Heen en terug. Geen probleem.
De pechgevallen langs de weg waren allemaal moderne koekblikken.
Zegt natuurlijk ook niet alles statistisch gezien want er rijder er meer van rond.
Maar toch. Het sterkt mij in de gedachte dat een simpele auto het beste is voor een autovakantie. Zoals Pascal ook zegt.
Ik rijdt zo naar zuid spanje met de 740. Alle vertrouwen in. En gaat er wat stuk.
Tsja , dat kan. Een beetje goede traditionele dorps garage in het buitenland moet met een volvo uit de voeten kunnen. Ik zou me geen zorgen maken.
Vorig jaar met de 30 jaar oude 740 naar Frankrijk geweest
Heen en terug. Geen probleem.
De pechgevallen langs de weg waren allemaal moderne koekblikken.
Zegt natuurlijk ook niet alles statistisch gezien want er rijder er meer van rond.
Maar toch. Het sterkt mij in de gedachte dat een simpele auto het beste is voor een autovakantie. Zoals Pascal ook zegt.
Ik rijdt zo naar zuid spanje met de 740. Alle vertrouwen in. En gaat er wat stuk.
Tsja , dat kan. Een beetje goede traditionele dorps garage in het buitenland moet met een volvo uit de voeten kunnen. Ik zou me geen zorgen maken.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2017 01:07 #1439180
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Maar
Ook in Nederland zijn haarspeldbochten.
Moderators: Jerry Stam