Vandaag mijn nieuwe 940 estate opgehaald
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die kleur, da's toch dat donker blauw, dat Hein Wolda's auto ook heeft als al het vuil eraf is? Hele mooie kleur!
groetjes
Mathy
PS ik ken ook een latijns woord: Quibus!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G. Los
-
- Premium lid
-
Geejee,geejee schreef : Ik zoek een knappe 740 estate automaat oude neus. Mag van na '87 zijn. Frits is er al een keer voor me wezen kijken, Henqui is zeer recent nog voor me op bezoek geweest in Sassenheim. Allemaal afknappers. In Assen en Alkmaar staat er ook nog een. (2 dus) Als iemand in Alkmaar woont (Bart U ?) of in Assen..., zouden die een blik voor me willen werpen?
Ik woon in assen en wil wel even voor je kijken. Mijn idee is dan om ter plekke telefonisch verslag te doen over de auto aan je. Zoiets van , schiet al je vragen maar af en je krijgt gelijk antwoord. Werkt het beste denk ik.
Ik hoor wel of ik even moet keuren voor je.
Gr. Gideon
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Henk tochhenk 940LPT schreef : Kleur 417 is mi ook een prachtige kleur, is ook metallic. Die niet-metallic blauw (midnight blue?) is niet mooi.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hé, ik zou juist verwachten dat hij minder toeren maakt vanwege de langere 5e versnelling van de M90L2. Meer toeren in 4 zou dan weer wel kloppen vanwege achteras met kortere overbrenging i.c.m. L2. Weet je toevallig wat voor achteras er onder zit? Ik probeer overzicht te krijgen van welke assen i.c.m. welke versnellingsbakken geleverd zijn onder de bakstenen.henk 940LPT schreef : Hij maakt in de 5e versnelling wat meer toeren dan mijn sedan maar qua geluid is dat nog niet storend en hij pakt wat beter op vanaf 80/90.
Ik heb wel eens gehoord dat estates wat 'gehoriger' zijn dan sedans omdat aandrijflijngeluiden meer in het interieur doordringen vanwege de open laadruimte.
- V700 register
- Nieuw lid
-