Vandaag mijn nieuwe 940 estate opgehaald

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-08-2013 19:17 #1391969 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Twee zielen...
Ja, jij ook gefeliciteerd, Henk. Toen ik gaandeweg jouw feestelijke mededeling las, begon het wel opvallend veel te lijken op mijn zaterdag. Want uitgerekend op dezelfde dag kocht ik 90 km zuidelijker ook een 940 Estate en ook een Limited Edition. Een automaat van bouwjaar 1998 in de eveneens prachtige kleur Nautic Blue Metallic. En in onwaarschijnlijk goede conditie. Ik was eigenlijk meteen verkocht. Superstrakke Estate. Op wat minimale, bijgewerkte steenslagplekjes na, geen krasje op te ontdekken. Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven en werd eerlijk gezegd steeds argwanender. Dit kon niet waar zijn. Toen ik er uitgebreid mee de weg op was geweest, kon me de km-stand (369k) niets meer schelen en was ik om. Wat rijdt dat fijn. Schakelen, sturen, remmen, vering, alles als nieuw. Ik vond die houten dashboardpanelen voorheen altijd wat over de top, maar bij deze auto ziet het er prachtig uit, geef ik toe. Volledige geschiedenis aanwezig. En dat stelde me, gelet op de km-stand, direct gerust. Ook de koppakking onlangs gelijktijdig vervangen met de radiateur (oorzakelijk verband?) en de waterpomp. En kort geleden ook vier nieuwe remschijven en blokken. Airco in het voorjaar gecontroleerd en in orde. Al met al heb ik er -hopelijk - voorlopig dus geen omkijken naar. Ik probeer later nog een aantal foto's te posten (als het me lukt), maar vrees dat ik dat als Apple-gebruiker zonder hulp niet red.Ik wens je heel veel fantastische kilometers!Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-08-2013 21:45 #1391974 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic 940 estate limited edition

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 21:47 #1391977 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic WOW dat is wel een hele
WOW dat is wel een hele mooie! veel plezier ermee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 21:48 #1391976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Echt mooi!
Wat ziet die er netjes uit zeg!
En plaatjes zijn gelukt dus :)
Zelfs de hoeken van de bumper nog strak !

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
12-08-2013 22:08 #1391980 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
nou die van Henk nog! Gefeliciteerd beiden!

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-08-2013 22:14 #1391981 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Henk Scholten??

960 B204FT schreef : Ja, jij ook gefeliciteerd, Henk. Toen ik gaandeweg jouw feestelijke mededeling las, begon het wel opvallend veel te lijken op mijn zaterdag. Want uitgerekend op dezelfde dag kocht ik 90 km zuidelijker ook een 940 Estate en ook een Limited Edition. Een automaat van bouwjaar 1998 in de eveneens prachtige kleur Nautic Blue Metallic. En in onwaarschijnlijk goede conditie. Ik was eigenlijk meteen verkocht. Superstrakke Estate. Op wat minimale, bijgewerkte steenslagplekjes na, geen krasje op te ontdekken. Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven en werd eerlijk gezegd steeds argwanender. Dit kon niet waar zijn. Toen ik er uitgebreid mee de weg op was geweest, kon me de km-stand (369k) niets meer schelen en was ik om. Wat rijdt dat fijn. Schakelen, sturen, remmen, vering, alles als nieuw. Ik vond die houten dashboardpanelen voorheen altijd wat over de top, maar bij deze auto ziet het er prachtig uit, geef ik toe. Volledige geschiedenis aanwezig. En dat stelde me, gelet op de km-stand, direct gerust. Ook de koppakking onlangs gelijktijdig vervangen met de radiateur (oorzakelijk verband?) en de waterpomp. En kort geleden ook vier nieuwe remschijven en blokken. Airco in het voorjaar gecontroleerd en in orde. Al met al heb ik er -hopelijk - voorlopig dus geen omkijken naar. Ik probeer later nog een aantal foto's te posten (als het me lukt), maar vrees dat ik dat als Apple-gebruiker zonder hulp niet red.Ik wens je heel veel fantastische kilometers!Adriaan

Komt die bij Henk Scholten vandaan??

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 22:22 #1391985 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Automaat, Volvo-radio, grijs
Automaat, Volvo-radio, grijs leder en hout, just perfect!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 22:38 #1391987 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Geejee heb je een PBtje
@Geejee heb je een PBtje gestuurd, ga morgen met Rudiger naar Alkmaar en willen best wel even een eerste blik werpen voor je.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 22:53 #1391988 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic blik werpen
Perfect Paul, heb je een pb-tje terug gestuurd. Ook Melvin wil even voor me gaan kijken. Maar dat is meer optisch. Melvin is, net als ik , niet erg technisch. Alvast hartelijk dank.
(ook Henqui toverde een verrassing tevoorschijn, maar daar weet ik verder nog niet het fijne van, die eigenaar (Volvo vriend van Hendrik), is nu op vacantie).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2013 23:00 #1391989 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cool
Cool Henk, zelfde uitvoering als ik heb.Ik zeg gooi er dan ook meteen wasted spark in wordt ie nog minimaal 10% zuiniger en nog beter reageren op het gas.Gefeliciteerd man, daar ga je nog veel plezier aan beleven.

Moderators: Jerry Stam