lidmaatschap fehac
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:19 #1386004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Arjan in plaats van meer
@Arjan in plaats van meer binnenkrijgen kan de overheid ook minder uitgeven. Weet nog wel wat miljardjes te besparen........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:34 #1386007
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waarop dan?
Hallo Paul
Waar wil je op bezuinigen dan? Op de politie, het onderwijs of de zorg? Of op de bewaking van meneer Wilders?
groetjes
Mathy
Waar wil je op bezuinigen dan? Op de politie, het onderwijs of de zorg? Of op de bewaking van meneer Wilders?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:42 #1386009
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat minder Geen
Wat minder Geen zorgtoeslagen naar Roemenië/kinderbijslagen naar Turkije/Marokko zou al heel wat helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:54 #1386011
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat claudia al zegt
Wat claudia al zegt en:
-Minder naar Brussel
-Stoppen van ontwikkelingssamenwerking, geld komt in een bodemloze put bij corrupte regimes
-Koninklijk huis belasting laten betalen
-Het stoppen van subsidies aan verenigingen die fietslessen aan moslimvrouwen geven en andere vergelijkbare instituten
En zo zijn er wel meer te benoemen. Maar denk dat ik nu het veelvuldige van wat ze nu besparen op de oldtimerregeling al terugverdiend heb.
-Minder naar Brussel
-Stoppen van ontwikkelingssamenwerking, geld komt in een bodemloze put bij corrupte regimes
-Koninklijk huis belasting laten betalen
-Het stoppen van subsidies aan verenigingen die fietslessen aan moslimvrouwen geven en andere vergelijkbare instituten
En zo zijn er wel meer te benoemen. Maar denk dat ik nu het veelvuldige van wat ze nu besparen op de oldtimerregeling al terugverdiend heb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 14:56 #1386012
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belangenbehartiging
Hoi,
Ik denk dat je je op zijn minst kan afvragen of de Fehac de belangen van de leden met youngtimers (dus alle leden van onze vereniging) voldoende heeft laten meewegen bij haar instemming met de voorgestelde regeling. De Fehac heeft toegestaan dat er een tweedeling binnen haar leden gecreeerd is tussen diegenen met auto's ouder dan 40 jaar en die tussen de 28 en 40 jaar. Daar was geen enkele reden voor. Feitelijk zijn de belangen van de youngtimers verkwanselt ten gunste van de ´oldies´.
Ik vind dat het bestuur van de V700V zich op korte temijn moet beraden op een reactie naar de FEHAC en wat mij betreft hier fel tegen moet protesteren. Ook zou zij contact moeten zoeken met besturen van andere clubs met (voornamelijk) youngtimers en indien mogelijk gezamelijk optrekken. Uittreden uit de FEHAC zou een optie kunnen zijn.
Jaap
Ik denk dat je je op zijn minst kan afvragen of de Fehac de belangen van de leden met youngtimers (dus alle leden van onze vereniging) voldoende heeft laten meewegen bij haar instemming met de voorgestelde regeling. De Fehac heeft toegestaan dat er een tweedeling binnen haar leden gecreeerd is tussen diegenen met auto's ouder dan 40 jaar en die tussen de 28 en 40 jaar. Daar was geen enkele reden voor. Feitelijk zijn de belangen van de youngtimers verkwanselt ten gunste van de ´oldies´.
Ik vind dat het bestuur van de V700V zich op korte temijn moet beraden op een reactie naar de FEHAC en wat mij betreft hier fel tegen moet protesteren. Ook zou zij contact moeten zoeken met besturen van andere clubs met (voornamelijk) youngtimers en indien mogelijk gezamelijk optrekken. Uittreden uit de FEHAC zou een optie kunnen zijn.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 15:03 #1386014
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen zin
Hoi,
Ik heb geen zin in een discussie van de ´tegenpartij´ over waar overheidsgeld al dan niet terecht aan wordt uitgegeven. Het gaat er (althans volgens mij) over wat we van het standpunt van de FEHAC vinden, of dat een terecht standpunt is en zo niet, wat we daar mee aan moeten.
Jaap
Ik heb geen zin in een discussie van de ´tegenpartij´ over waar overheidsgeld al dan niet terecht aan wordt uitgegeven. Het gaat er (althans volgens mij) over wat we van het standpunt van de FEHAC vinden, of dat een terecht standpunt is en zo niet, wat we daar mee aan moeten.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 15:23 #1386017
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij hebben...
Als bestuur volgende week weer een vergadering.
Wij zullen het er dan even over hebben wat we met het lidmaatschap doen.
Hierna zullen we als bestuur ons standpunt kenbaar maken.
Weekje geduld aub.
Wij zullen het er dan even over hebben wat we met het lidmaatschap doen.
Hierna zullen we als bestuur ons standpunt kenbaar maken.
Weekje geduld aub.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 15:41 #1386019
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super Ton!
Super Ton!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 16:06 #1386020
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Democratie
De Fehac heeft bepaalde keuzes gemaakt.
Misschien niet altijd even handig en vaak éénzijdig.
Persoonlijk vind ik het een goed toppic en moet men de betalende leden
de keuze geven of hun geld nog wel naar zo'n vereniging moet.
Misschien niet altijd even handig en vaak éénzijdig.
Persoonlijk vind ik het een goed toppic en moet men de betalende leden
de keuze geven of hun geld nog wel naar zo'n vereniging moet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2013 17:32 #1386030
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onzin
De FEHAC is de enige instantie die alle klassieker verenigingen vertegenwoordigt. Ik constateer dat men steeds meer consument dreigt te worden: als de uitkomst van een overleg een keer niet honderd procent positief is: opzeggen die hap.
Ik zou zeggen: ga zo door, je houd op die manier niets over.
De goede manier is natuurlijk: je stem laten horen bij de FEHAC en de invloed die elke club daarin heeft ook gebruiken. Zo ga je met lidmaatschappen van clubs om en ook met andere lidmaatschappen.
Als alle Volvoclubs de koppen bij elkaar steken kunnen ze op dit gebied ook bij de FEHAC een belangrijk geluid laten horen. Maar nee, alleen samenwerken om onderdelen te delen die we overal kunnen kopen....
Ik zou zeggen: ga zo door, je houd op die manier niets over.
De goede manier is natuurlijk: je stem laten horen bij de FEHAC en de invloed die elke club daarin heeft ook gebruiken. Zo ga je met lidmaatschappen van clubs om en ook met andere lidmaatschappen.
Als alle Volvoclubs de koppen bij elkaar steken kunnen ze op dit gebied ook bij de FEHAC een belangrijk geluid laten horen. Maar nee, alleen samenwerken om onderdelen te delen die we overal kunnen kopen....
Moderators: Jerry Stam