waarom twitter *** is. Even andere kijk op twitter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 21:15 #1354255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm...

johnvang schreef : Het is maar wat je belangrijk vind.
Groeten John
Ps. ik hoop dat mijn spelling er mee door kan.

Redelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 21:21 #1354258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic t

johnvang schreef : Het is maar wat je belangrijk vind.
Groeten John
Ps. ik hoop dat mijn spelling er mee door kan.

nee dus, het is vindT
Bij Twitteren had dit gebrek je een extra teken opgeleverd waarmee je nog meer onzin had kunnen verkondigen. Volgende keer volstaat een link overigens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 21:43 #1354263 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Wat is Twitter ??En dat bedoel ik serieus.ik ben 23 jaar, heb geen mobile telefoon ( ja 1 van mijn werk die ik helaas MOET hebben ).Facebook, Hyves ????? nooit iets mee gedaan.Ik zit nog met cassettebandjes in mijn 740.En een CD speler in de 960 ( is voor mij al luxe genoeg ).Wat ik hiermee wil zeggen.. leeftijd heeft er dus niets mee te maken.Ik ben iemand die niets maar dan ook niets met die ''rommel'' te maken wil hebben.Waar je je zelf met foto en adres en al kunt neerzetten zoals hyves ofziets.Verder dan dat ben ik niet gekomen, dan bedoel ik dat ik weet WAT het is.Dus Twitter... ik heb werkelijk geen idee wat dat is, ja oké, dat je er berichtjes neer kunt zetten.. maar wat de bedoeling ervan is...  ???
Dus John, nergens van aantrekken.Heb ik ook gedaan toen ik de ''enige van heel de school'' geen mobile telefoon had.Of met een laptop in het klaslokaal zat en noem maar op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 21:59 #1354264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar jouw eerste zin had dan
Maar Martijn, jouw eerste zin had dan natuurlijk ook met een hoofdletter moeten beginnen en aan het einde van de zin had een punt moeten staan, als we toch betweterig aan het doen zijn.
;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 23:31 #1354281 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic teleurstellend
Ik vind het plaatsen van een slecht beredeneerd tendentieus  stukkie van iemand anders  niet van kwaliteit getuigen. zeker als er geen toevoeging bijj staat WAAROM je dat plaatst.
En dat is waar Michael ook moeite mee heeft denk ik.
Verder vind ik dat deze schrijver,Alex Fernando, rijdt hij eigenlijk wel Volvo, TOTAAL voorbij gaat aan het feit dat Twitter een revolutie heeft veroorzaakt in diverse landen en dat er politici berichtjes plaatsen waar de hele nederlandse pers zich dan weer over buigt.
Ik zeg niet dat ik het daarmee eens ben, maar beweer niet dat het nikszeggend is Dat geldt voor 960r ook: als je het niet kent is dat niet hetzelfde dat het niks is.   Maar goed, er zullen altijd mensen tegen verandering zijn. De hele Biblebelt zit er vol mee. En die mensen mogen ook in Nederland wonen.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-04-2012 23:33 #1354283 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Geweldig!
Geweldig leuk stukje!
Heb me er wel even om vermaakt :)
Enne Jongens..loop niet zo te mierenne*ken.
Groeten,Gerben

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 23:48 #1354286 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Te weinig en te veel
Hallo Jeroen, Volvisti

Jeroen schreef : ... het feit dat Twitter een revolutie heeft veroorzaakt in diverse landen en dat er politici berichtjes plaatsen waar de hele nederlandse pers zich dan weer over buigt.

Waarmee maar weer bewezen is, dat niet het medium slecht is, maar wat we (er in veel gevallen) mee doen.  Net als met o.a. televisie.  Met het medium is niks mis, maar er zitten te veel mensen op, die niks te zeggen hebben, maar wel menen dat tegen iedereen te moeten zeggen.  Terwijl er op andere plekken in deze wereld mensen zijn, die wel wat te melden hebben.  Omdat ze, hoe paradoxaal dat in eerste instantie ook klinkt, niet zeggen mogen, wat ze zeggen willen.  Net als veel andere zaken, is ook vrijheid iets waarvan te weinig niet goed is, maar overdaad niet altijd tot tevredenheid leidt.
groetjes
Mathy

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
04-04-2012 23:49 #1354287 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic twitter toch heel makkelijk
er zijn toch mensen die twitter heel makkelijk vinden.
die het fijn vinden dat je zit te poepen bij de buren , of je rot ergert in de wachtrij op het postkantoor.
WANT DAN BEN JE NIET THUIS, en kunnen ze dus rustig je huis leeg halen.
zie ook <a href=" translate.google.nl/translate?hl=nl&...F16077087&anno=2 ">dit artikel
en dan vreemd vinden dat er ingeboken is.
wat wel weer makkelijk is, je kan de hele wereld waarschuwen dat je net een (getrainde politie-)hond gekocht heb (misschien schrikt dat af) en breken ze niet in. 

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2012 04:01 #1354293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitwassen van een maatschapij waar je je voor schamen moet !
ik twitter nooit (lees het ook niet)
geen facebook (al is het wel handig om verloren vrienden over de wereld terug te vinden)
zelfs mijn mobiel nummer heeft alleen mijn vrouw en verder niemand !(zelfs mijn moeder niet)
ik hou van mijn privacy !
en twitter zou alleen in landen mogen die het nodig hebben (midden oosten,ect)
hier kun je op twitter lezen hoe gestoord en verwend deze consumptie maatschapij bij ons is .
en hoe iedereen hier zeikt en zanikt en dingen prachtig vind !
dit gaat op een manier als of er niets belangrijker is !
een ieder voelt zich een ster die 3 seconden dat ze het in typen.
ik schaam me dood !
leg dit maar eens uit in afrika !
daar vechten (en sterven) mensen voor wat echt belangrijk is !
nederlander is heeeel erg ziek en moet 4 daagjes thuis blijven omdat ie niet goed poepen kan .
ik kijk nu in mijn overvolle koelkast ect ect .
groet will
p.s. michael get a life !! (laat mensen in hun waarde met al hun fouten en gebreken dit is wat mens zijn is . jij bent niets beter als al die andere je bent gewoon anders en je bent gewoon zielig bezig en waar gaat het over ? )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2012 08:45 #1354305 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat

Michael Oud schreef : Zowel qua gebrek aan diepte (het is louter azijnzeikerij zonder grappige kwinkslag of spitsvondigheid) als qua schrijfstijl.

is niet ècht lekker Nederlands mijn redactionele vriend, hoewel ik het begrijp en me er in kan vinden.

Moderators: Jerry Stam