waarom twitter *** is. Even andere kijk op twitter

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 18:32 #1354234 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Inderdaad.
Leuk om alle meningen te lezen, pro en contra. Makkelijk zat, wie wil kan het gebruiken, wie niet die doet lekker niet mee. Helemaal mee eens, Richard.
En ook de anti Twitteraars hebben recht op hun mening.

Groeten van een niet Twitteraar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 18:34 #1354235 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere kijk
De titel "Even een andere kijk op Twitter" impliceert min of meer dat er een goed onderbouwde mening die ontstaan is vanuit een bijzondere en niet of nauwelijks eerder gebezigde kijk op Twitter te lezen is in dit topic. Tja, dan ga je lezen, en kom je er achter dat het weer zo een zuurpruimen stukje komt. Ik heb het ook nog nooit nodig gevonden om me aan te melden op Twitter, ik vind het meestal een onzinnig medium, maar ik snap de aantrekkingskracht wel. Als je het niets vindt, mag je best je mening spuwen, maar 't zou fijn zijn als er iets nieuws te melden is. Als column is de eerste post dan ook zeer slecht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 19:02 #1354236 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarden
Gelukkig mogen we vinden wat we vinden, Maar laat iedereen in zijn waarde!
Ik vind het af en toe leuk om wat te plaatsen, leuke dingen die ik zie als ik ergens ben bij een evenement, maar soms duurt het ook weken zo niet maanden voordat ik weer wat plaats of reageer, maar lees de gebeurtenissen vaak allemaal wel wat sommige te melden hebben soms leuk soms snap ik er niets van en soms denk ik naja laat maar hahahaha.
En over het begin topic: hij heeft het ook alleen maar geplaatst verder weet ik ook niet of hij er voor of tegen is en zal daar gerust een mening over hebben,En het wel of niet lezen van topic's op ons Forum is idd een keuze die je maakt maar ik lees ze allemaal, of het nou een literatuur onderbouwde aantrekkende openings zin is zal mij aan me je weet wel roesten, en er zijn dat altijd weer mensen die beginnen over spelling en dergelijken en dat is zooooooo jammer hé, laat iedereen nou gewoon eens in zijn of haar waarde want neem 1 ding van mij aan in de blote kont zijn we alle gelijk dus of je nou de koning van monaco bent of een boeren knecht aan een naakt lijf kun jij niet zien of iemand goed kan spellen of niet.
Zo maar eens kijken wie in protest gaan tegen mijn reactie!?!?!?!
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 19:06 #1354237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, maar we staan nu eenmaal niet allemaal in de blote kont.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 19:22 #1354240 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarom
En waarom kun je mensen dan niet in hun waarde laten met spellings fouten Michael, We zijn niet perfect want de Perfecte mens bestaat niet,Laat daarom mensen in hun waarde je gaat overal veel te veel op in en anders stel ik de vraag aan de moderatoren of ze speciaal voor jou het intelectuele kletshoek willen plaatsen want ik weet niet of het slim is dat jij op de vrachtwaggel gaat zitten soms denk ik dat jij je roeping als NL leraar hebt mis gelopen want daar zou je een goeie voor zijn hahahaha, Je zal een beste kerel zijn dat geloof ik graag maar af en toe neem je een loopje met de waardes van iemand anders en dat kan tegen het zere been gestoten worden terwijl je dat misschien niet zo zou bedoelen,
Ik zeik je niet af maar vind het af en toe wel vervelend, ik zelf kom namelijk uit die wereld van mensen die bijna niet kunnen lezen en schrijven, heb daar veel lessen voor moeten volgen voordat ik zoveel wist als nu qua schrijven(lezen ging een stuk vlotter),Het is prima als je je mening geeft maar laat dan sommige dingen achterwege of leg het uit in leken taal want ik spreek wel eens leden en niet leden die jou niet helemaal snappen en dan ook weer niet snappen wat het toe te voegen heeft aan een stukje tekst.
Maar goed genoeg gezeur en gezanik laten we verder gewoon over twitter hebben want daar ging het over.
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 19:35 #1354242 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarde
Men is altijd zo snel op zijn of haar tenen getrapt. Ik zeg niet dat iemand die slecht spelt, een slecht persoon is, maar iedereen heeft zijn eigen talent. Als ik een meubelset zou maken, zou ik bespot worden door meubelmakers. Ik kan dat niet. Ik heb daar vrede mee. Als iemand die ergens geen verstand van heeft, maar het wel nodig vindt om er een mening over te hebben, dan kan ik die bespottelijk vinden. En dat is prima. Zoiets werkt beide kanten op. Maar soms moet je wel beseffen dat als je iets niet kunt, je het beter maar kunt laten.
En vergeet niet, op internet is spelling wat in het echt je uiterlijke verzorging is. Een eerste indruk kan soms bepalend zijn voor hoe "men" je in het geheugen opslaat.
Laten we weer naar Twitter terugkeren.
ps. Ik ga vrachtwagen rijden omdat ik het leuk vind. Ik heb een HBO opleiding gedaan, en ben hoofdredacteur geweest. Spelling was best een groot deel van m'n leven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 20:05 #1354244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik

TGTF schreef : neem 1 ding van mij aan in de blote kont zijn we alle gelijk Tom.

denk dat dàt niet zo is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 20:17 #1354247 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Column
Waar tot nu toe aan voorbij wordt gegaan, is het eerste woord boven het stuk: column. De definitie van 'column' is een kort stuk proza waar de schrijver spits en uitdagend zijn mening verkondigt. Het doel van de echte columnist is dan ook om zoveel mogelijk reacties te ontlokken en vervolgens de discussie kalm van een afstandje gade te slaan.
En dat lijkt ook nu gelukt. Met de complimenten aan de auteur 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 20:22 #1354248 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik postte al iets eerder dat het een slechte column is. Zowel qua gebrek aan diepte (het is louter azijnzeikerij zonder grappige kwinkslag of spitsvondigheid) als qua schrijfstijl.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 21:05 #1354254 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twitter Colum
Beste Volvofielen,
Toen ik de colum las heb ik mij rot gelachen toen dacht ik dat gun ik mijn medevolvofielen ook.
Ik vind het alleen jammer dat het vrouwelijke onderdeel niet genoemd mocht worden.
Dat zal nog lekkerder gelezen hebben.
Wat is het heerlijk dat deze man dit heeft kunnen schrijven, spelfouten of niet hij heeft voor mij een 10.
En ik heb mij ook kostelijk geamuseerd over de reacties van sommigen.
Het is maar wat je belangrijk vind.
Groeten John
Ps. ik hoop dat mijn spelling er mee door kan.

Moderators: Jerry Stam