Hetze of bescherming?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 11:01 #1344505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Miquel, de reactie die je nu plaatst als Johannes is een stuk netter en genuanceerder. Maar alsnog ben ik van mening dat je het er beter bij had kunnen laten.
Sowieso zijn er nogal wat dingen de soep in gelopen in dit hoofdstuk. Het aan de schandpaal nagelen van andere leden bijvoorbeeld. Maar van de andere kant zit een groot deel van de leden altijd te vissen naar sensatieverhalen over andere verkopers. Denk maar eens aan het Kokkie verhaal. Ik zeg niet dat Kokkie heilig is, ik zeg dat men geadviseerd wil worden over verkopers/dienstverleners die hun woord niet nakomen. Dat een negatieve ervaring - nogmaals, ik weet niet in hoeverre die waar is, maar hij zal niet 100% uit de lucht gegrepen zijn, niemand kan dat controleren - met meer bombarie geventileerd wordt dan een positieve, is inherent aan onze cultuur.
Inderdaad snap ik dat het bestuur daarbij niet openlijk partij kiest, maar ik snap ook dat het bestuur - wanneer het lid waar de commotie rondom ontstaan is zich niet aan de site reglementen houdt, met wel excuus dan ook - er voor kiest het lid de toegang tot het openbare forum te ontzeggen. En vergeet niet dat hoe secuur je ook bent met jezelf anoniem te houden, er altijd gesmoest wordt per PB, tijdens een sleutel sessie of tijdens een borrel. Binnen twee maanden had iedereen van je nieuwe alias kunnen weten, waarna het hele gezever weer opnieuw was begonnen. Zoals ik eerder zij, het bestuur, de moderatoren en de sitebeheerder - ik weet niet wie met welk aandeel - hebben gekozen om de rust op het forum te bewaren. Zoals een juffrouw op de basisschool iemand die voor onrust zorgt uit de klas kan zetten. En neen, dat is niet altijd het drukste jongetje.
Over de verdere partijdigheid van moderatoren op dit forum heb ik zo mijn mening, maar die lijkt me bij deze discussie irrelevant.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 11:05 #1344503 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re; Site reglement - 2 accounts niet toegestaan
Ik wil me eigenlijk niet in deze discussie mengen maar als 2 accounts volgens het site reglement niet is toegestaan dan is dat niet anders. Regels zijn regels, die gelden dan ook voor iedereen mag ik aannemen.Er is in ieder geval één persoon meer die 2 accounts heeft, zag dat toevallig omdat ik deze, overigens zeer prettige, persoon (maar dit terzijde) tijdens de afgelopen nieuwjaarsreceptie heb ontmoet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 11:26 #1344510 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op slot

Miquel heeft inmiddels zeer uitgebreid zijn zegje kunnen doen, er is op gereageerd en verder mag ieder er het zijne van vinden.
Er is één feit waarvan wij zeker weten dat Miquel het rooskleuriger voorstelt dan het is, en dat is zijn vertrek als RC en bij de vereniging.
Voor het overige klopt het dat de vereniging geen partij was en wil zijn in conflicten tussen (forum)leden onderling, maar dat is niet de voornaamste reden dat we hem hier niet meer willen zien.
De voornaamste reden om Miquel te weren is dat hij er steeds in slaagt om de zaak hier op stelten te zetten (waarvan akte) en zoals hierboven aangehaald, daar zitten we niet op te wachten. Discussie is prima, maar dan graag on-topic (dus over Volvo 7/900) a.u.b.
Daarom gaat dit topic nu op slot.
Mochten iemand nog klachten hebben over deze handelswijze of de wijze van modereren in het algemeen, dan graag via PB of e-mail aan het webteam.

Moderators: Jerry Stam