Hetze of bescherming?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Miquel,
We zien dat je de Volvo 700 verenigingssite tegenwoordig bezoekt met het account Volvo164, terwijl je account Miquelangelo1969 nog gewoon actief is.
Het gebruik van meerdere accounts in strijd met het sitereglement en daarom is het Volvo164 account geblokkeerd. Het account Miquelangelo1969 blijft actief. Mocht je hulp nodig hebben om dit weer te gebruiken (b.v. wachtwoord of e-mailadres vergeten), dan kun je altijd bij ons terecht. Mochten wij er volledig naast zitten en blijkt er achter volvo164 iemand anders dan Miquel Engelen te zitten, onze excuses. We vernemen het graag en zullen e.e.a. snel rechtzetten.
Met vriendelijke groet, Pieter (Moderator)
On Wed, 11 Jan 2012 07:40:40 +0100, Miquel Engelen wrote:
Beste Pieter,
het Volvo164 account is inderdaad van mij, deze heb ik gemaakt omdat ik via mijn andere account (miquelangelo1969) een tijdje geleden werd geschoffereerd, beledigd en zelfs bedreigd door een aantal leden waaronder vnl ***. Daarnaast is er buiten de site om door deze heren ook mij de nodige schade geprobeerd aan te richten. Zoals aangifte bij de belastingdienst waarin melding is gemaakt van het feit dat ik belasting zou ontduiken ed en haatmail via Marktplaats ed.
Je begrijpt misschien dat ik daardoor niet meer direct als Miquel zichtbaar wilde zijn op de site en heb de site om deze zelfde reden een ruime tijd niet bezocht, en heb mij daardoor als RC terug getrokken. Toch haal en geef ik naar mijn mening een waardevolle bijdrage aan de verenigingssite, maar om hehaling van bovengenoemde te voorkomen heb ik mijzelf onder een andere naam geregistreerd, zodat ik selectief kan zijn in wie ik wel of niet mijn indentiteit geef. Ik hoop daarom dat jullie de registratie van Miquelangelo1969 weg willen halen en de registratie onder de naam Volvo164 weer willen actieveren zodat ik niet onder 2 namen geregistreerd sta wat blijkbaar in strijd is met het siteregelement. Ik hoop op jullie medewerking.
Bijj voorbaat dank.
M. Engelen
Hallo Miquel,
nav jouw mailwisseling met Pieter zouden we nog met een reactie komen over de status van jouw twee accounts (Miquelangelo1969 en Volvo164) op de site.
Begin 2011 is er commotie op de site geweest omdat je afspraken bij het verhandelen van onderdelen niet na bent gekomen. Dit heeft ons veel werk bezorgd en heeft de vereniging minimaal één lid gekost. Op zich hebben we niets te maken met wat zich tussen sitebezoekers en/of leden onderling afspeelt, wel vinden we dat we de bezoekers en leden moeten beschermen als we op de hoogte zijn van concrete gevallen/personen. Daarnaast heb je het lidmaatschap van de verenging niet opgezegd en de contributie van de vereniging niet betaald waarna jouw lidmaatschap is ingetrokken.
Sinds enkele weken ben je weer actief op de site door heimelijk een nieuw account te maken. Wij zijn niet op de hoogte gesteld van jouw aanwezigheid hier en moesten hier zelf naar vragen. Zoals in het sitereglement staat is het niet toegestaan om als persoon meerdere accounts op de site te hebben, deze regel heb je dus overtreden. Nadat we dit ontdekt hebben heb je verzocht het Volvo164 account te mogen blijven gebruiken om te voorkomen dat men jouw aanspreekt op gedrag onder het Miquelangelo1969 account. We hebben als sitebeheerteam besloten dat we, met bovenstaande in gedachten, niet kunnen doen alsof er niets aan de hand is of is gebeurd. We willen onze bezoekers en leden beschermen tegen niet nakomen van afspraken, ook al worden die onderling gemaakt. Door een nieuw account aan te maken heb je geen open kaart met ons als sitebeheer gespeeld. Dit geeft ons geen vertrouwen voor jouw optreden op de site in de toekomst. Kort gezegd is jouw aanwezigheid op de site niet langer gewenst. We zullen beide accounts permanent blokkeren.
Groeten, Henk Sitebeheer Volvo 700 Vereniging.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het feit dat *** iemand bedreigd hebben zou ook niet onbestraft moeten blijven, Maar dat geheel terzijde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Jeroen, dit komt niet van de vereniging maar van ene "dingo", 3x raden wie "dingo" is.Jeroen schreef : lijkt me niet handig. Ik heb op zich niks tegen miguel, maar als er er een dispuut is over een account moet je dat buiten de openbaarheid op proberen te lossen.
Het feit dat *** en *** iemand bedreigd hebben zou ook niet onbestraft moeten blijven, Maar dat geheel terzijde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik voel me behoorlijk in de kou gezet door deze actie van het bestuur, en dat terwijl ik verder geen mensen beledigd of bedreigd heb en dat tot nu toe ook zeker niet op de site gezet heb!
Gulle Groet,
Miquel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dit gaat niet werken Miquel, met alle respect, kom op zeg...Dingo schreef : Dingo is dus Miquel..... voor zolang als het duurt tenminste...
Ik voel me behoorlijk in de kou gezet door deze actie van het bestuur, en dat terwijl ik verder geen mensen beledigd of bedreigd heb en dat tot nu toe ook zeker niet op de site gezet heb!
Gulle Groet,
Miquel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vond/vind het belangrijk dat dit nu ook eens aan de kaak wordt gesteld, niet de meest charmante manier, maar dat station ben ik nu even gepasseerd.....
GG,
Miquel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Wat een gedoe jongens....
Groeten,
Gerben