Hetze of bescherming?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2012 23:54 #1344445 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Badass

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2012 23:59 #1344446 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Persoonlijk
Ik heb persoonlijk nooit iets tegen je gehad, in tegendeel ik mocht je wel.Wat anderen van iemand vinden trek ik me nooit zo veel van aan, ga liever voor  eigen ondervinding.Maar er is blijkbaar natuurlijk wel het e.e.a gebeurd, dat kun ook jij niet ontkennen, en om dat nu allemaal weer te gaan herkauwen en re-evolueren hier... nee zeg ik.Wil in pb of mail best het e.e.a. aanhoren maar doe het i.d.d. chique en neem je verlies Miquel, shit happens man,
nuf said.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:00 #1344448 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verlies is verlies, eerlijkheid is eerlijkheid

Michael Oud schreef : Je kunt natuurlijk ook je verlies nemen. Dit is alsof je door je ex uit huis bent gezet, maar telkens toch weer voor de drempel gaat liggen. Toevallig had ik het net nog met iemand over je- zonder daarbij een mening te geven - en nu kom je met een topic. Da's dan wel weer grappig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:05 #1344449 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Maar drammen is drammen. Kijk, luister: er zijn duidelijk dingen gebeurd. Twee leden - wellicht meer, ik heb niet alle topics gevolgd - komen met een verhaal. Dat zal niet zomaar ontstaan zijn. Die leden hebben geen reden om iets uit de duim te zuigen. Van de andere kant zullen veel andere deals wel goed gegaan zijn. Wij - de andere leden - zijn niet bij de deals geweest die wel goed zijn gegaan, maar ook niet bij de deals die niet goed zijn gegaan. Toch vraag je ons nu om een mening te vormen, blijkbaar. Is dat niet wat veel gevraagd?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:09 #1344450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deals?
Michael, het gaat mij niet om de deals die wel of niet goed gegaan zijn, daar zijn de betrokkenen al lang uit.... het gaat mij om de manier waarop het bestuur pretendeerd geen partij te kiezen mij nu ineens buiten de deur zet.....
Dat gaat er bij mij niet in.
En dat alles achter gesloten deuren, dan moeten ze ook transparant zijn en daar melding over geven of de mening van de leden, die hen maken, vragen. En dat gebeurd niet.... en de schijnheiligen fietsen hier nog vrolijk rond!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:09 #1344451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Admin
Oeh! Admin is online! Spannond!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:10 #1344452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onrust.

Dingo schreef : Michael, het gaat mij niet om de deals die wel of niet goed gegaan zijn, daar zijn de betrokkenen al lang uit.... het gaat mij om de manier waarop het bestuur pretendeerd geen partij te kiezen mij nu ineens buiten de deur zet..... Dat gaat er bij mij niet in. En dat alles achter gesloten deuren, dan moeten ze ook transparant zijn en daar melding over geven of de mening van de leden, die hen maken, vragen. En dat gebeurd niet.... en de schijnheiligen fietsen hier nog vrolijk rond!

Je brengt onrust. Dat is iets dat duidelijk is. Onrust is ongewenst. Hier, maar ook in de grotemensenwereld. Ze zetten je stilletjes buiten de deur, ze nagelen je niet aan de schandpaal. Je staat niet op een openbare zwarte lijst, of whatever.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:10 #1344453 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic modereren!
10, 9, 8, 7, 6, ...... tsssssss.....

Gulle Groet!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:23 #1344457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh
Ah, je hebt een comment verwijderd. Wat ik daarop reageerde was in elk geval:

Maar met je eerdere account wel. Als ik een masker op heb, ben ik toch ook nog dezelfde persoon. Ik snap je frustratie, maar als ik jou was, had ik 't hier bij gelaten, en me op een fles Jägermeister gestort. Je profileert je op deze manier op een manier waarop je dat echt niet wil Miquel.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:34 #1344460 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Hoezo modereren...?
Tot heden verloopt deze discussie zonder onvertogen woorden. Verder voeg ik erzelf(nog) niets aan toe, hoe graag ik het ook zou willen. Ik lees even alleen maar mee. Moet kunnen en mag m.i. niet ongewenst zijn op dit openbare forum..., vermits..., juist ja!

Moderators: Jerry Stam