Taal
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter Kagenaar
- Nieuw lid
-
En dan hier zijn ze: excuses voor degenen die ik ergens heb geraakt waar ze dat liever niet hebben
Tot later, Marleen
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Frans kan inderdaad ergens in uitblinken, echter gelet op de onderhavige zinsbouw (specifiek "de reactie van Frans") dient hier toch écht "door" gebruikt te worden.Michael Oud schreef : Het kan beide. Je kunt ergens in uitblinken. Als subtiliteit je vakgebied is bijvoorbeeld. Als subtiliteit een kenmerk van jou is, dan kun je er door uitblinken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frans prikkelt met zijn mening en dat is wel eens kort door de bocht en soms op de man (m/v) gespeeld, maar zo is hij nou eenmaal. En ja, hij gooit zijn eigen glazen wel eens in, meer dan eens zelfs . Maar dat houdt het vermakelijk.
Je ziet 'm soms van verre al komen. maar het is net als een Volvo, eenmaal rechtdoor met hoge snelheid, is afremmen voor een bocht geen optie.
Ik zou zeggen: live with it. En de moderatoren doen de rest wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je doet me twijfelen. Misschien denk ik te abstract.john b schreef : Frans kan inderdaad ergens in uitblinken, echter gelet op de onderhavige zinsbouw (specifiek "de reactie van Frans") dient hier toch écht "door" gebruikt te worden.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
en dan hebben we nog géén kwalificaties voor de Volvo-rijders die je niet kent, kennismaken is dan ook het devies, horizonverbreding of wat dies meer zij, daardoor de gemiddelde scores op de (deel)gebieden "erudiet" en "intelligent" althans naar ik hoop, naar boven bijstellend. Overigens interessant, gemiddelden, er moet dan wel een vergelijking aan ten grondslag liggen, i.c. met andere "rijders", laten we zeggen met Golfjepetjesmannen, maar betwijfel nu tegelijkertijd of vergelijking met die groep/kudde wel de toets der vergelijkingskritiek kan doorstaanMarleenK schreef : Ik vond dit Taal-onderwerp echt iets voor de Volvo-rijders die ik ken: meer dan gemiddeld erudiet, meer dan gemiddeld intelligent en daar ben ik gek op. En dan hier
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mensen die met IQ waardes gaan gooien heb ik persoonlijk erg weinig mee.
Alsof iemand met een hoger IQ beter is als iemand met een lager IQ?
Waar is trouwens Valentijn in deze discussie? Dit valt helemaal in zn straatje.
Ik denk dat het een mooie gesprekspartner voor Marleen zou zijn, kunnen ze samen 'kletsen op niveau'.