Mijn auto... Interesse?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is niet de bedoeling dat één account door meerdere personen gebruikt wordt. Dit geeft verwarring voor de andere sitegebruikers wie het bericht nu geschreven heeft, zoals je zelf ook al aangeeft. Een account aanmaken is gratis en we zien graag meer sitegebruikers, dus Pelle kan gerust een eigen account aanmaken.Woes schreef : dit is Willem, soms zit Pelle ook te spammen op 'mijn' account
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nulletje erbij...Woes schreef : ga je daar mee akkoord? (dit is Willem, soms zit Pelle ook te spammen op 'mijn' account)
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar we hebben maar één 700 serie... Wel nog een 200 en 800 serie, maar zal hem eens aansporenhenk 940LPT schreef : dus Pelle kan gerust een eigen account aanmaken.
/ontopicmodusweeraan/
Niet verkopen joh, veel te gave bak en krijg je sowieso spijt van! Helemaal aangezien je hem helemaal naar je hand hebt gezet en je hem niet weg doet omdat je er op uitgekeken bent! (en anders is 300 euro mijn laatste bod haha)
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Kort na het overlijden van mijn vader moest zijn auto op voor de APK. Ik had op dat moment even andere dingen aan mijn hoofd en heb toen de RDW gebeld. Daar werd me toen het verhaal verteld dat pas na 4~6 mnd de automatische boete kon gaan komen. Blijf je in die periode met de auto rijden en wordt je aangehouden door de hermandad, dan krijg je 'm natuurlijk meteen!
Zelf ben ik ook vaak te laat overigens omdat ik altijd vlak voor de APK weer een probleem(pje) vindt dat ik nog moet/wil oplossen.